۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
۱.۸ میلیون دارنده برگه سهام عدالت از دریافت سود محروم هستند
رئیس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور:

۱.۸ میلیون دارنده برگه سهام عدالت از دریافت سود محروم هستند

ساری- توکلی، رئیس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور گفت: یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر دارنده برگه سهام عدالت سود دریافت نمی کنند و جزو جاماندگان هستند.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت اظهار داشت: پس از تاسیس فراکسیون سهام عدالت، جاماندگان ومطالبات و حق و حقوق سهامداران در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جلسه با مجلس شورای اسلامی و دستگاه های مرتبط،مقرر شد سهام شرکت های سرمایه پذیر و سودده که از چرخه سهام عدالت خارج شد دوباره تحت پوشش قرار گیرند و این کار سبب می شود ۲۰ میلیون سهامدار جدید افزوده شود.

وی ادامه داد: با ورود دولت جدید و دستور به وزیر اقتصاد قرار شد کمیته ای متشکل از نمایندگان سه قوا و دستگاه های مرتبط برای تعیین تکلیف جاماندگان تشکیل شود.

توکلی یادآور شد: دغدغه اصلی ما سهامدارانی هستند که برگه سهام عدالت دارند اما سود دریافت نمی کنند و باید نسبت به تعیین تکلیف یک میلیون و ۸۵۰ هزار مشمول این بخش برنامه ریزی فوری صورت گیرد.

رئیس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور تصریح کرد: دولت نسبت به بازماندگان سهام عدالت که دارای برگه هستند، تعهد دارد و باید به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

کد خبر: ۱۲۷٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha