۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
استرداد مبلغ بلیت‌های کنسلی مسافران راه‌آهن بدون کسر جرائم معمول
مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) خبر داد:

استرداد مبلغ بلیت‌های کنسلی مسافران راه‌آهن بدون کسر جرائم معمول

شاهرود - مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) با اشاره به کاهش سفرهای ریلی در سال جاری با عنایت به شیوع کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: مبلغ بلیت‌های کنسلی مسافران راه آهن بدون کسر جرائم معمول به افراد بازگردانده می‌شود.

فرشاد زادخور در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه شیوع کرونا عامل اصلی کاهش چشمگیر سفرهای ریلی در ایام نوروز بود، اظهار داشت: مبلغ بلیت‌های کنسل شده بدون کسر جرائم معمول به افراد بازگردانده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع گسترده این ویروس در ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن این منطقه اجرایی شد، یادآور شد: روزانه ۶۰۰ نفر در چهار ایستگاه اصلی راه‌آهن استان تب سنجی می‌شوند و این تب سنجی برای تمام مسافران ورودی و خروجی به‌صورت ۲۴ ساعته در حال اجرا است.

فعالیت کارکنان اداری راه‌آهن با یک‌سوم ظرفیت

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) با اشاره به اینکه گندزدایی و ضدعفونی سطوح مختلف در قطارها و ایستگاه‌های این ناحیه در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: مساجد، سرویس‌های بهداشتی، صندلی‌ها، کوپه‌ها و راهروهای قطار روزانه در چند نوبت ضدعفونی می‌شوند.

زادخور بابیان اینکه در تمام ایستگاه‌ها بعد از هر نوبت ورود و خروج برای مسافران قطار بعدی عملیات پاک‌سازی انجام می‌شود، تصریح کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این بخش محقق شده و این در حالی است که خدمات راه‌آهن تاکنون کاهش نداشته است.

وی با اشاره به اینکه کارکنان اداری راه‌آهن شمال شرق (۱) با یک‌سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: درمجموع روزانه یک هزار نیروی عملیاتی به‌صورت نوبتی در حال خدمت‌رسانی به مسافران در ایستگاه‌های این ناحیه هستند.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) عنوان کرد: ساماندهی ناوگان‌هایی که به سبب شیوع کرونا و کاهش سفرها متوقف شدند در دستور کار قرار دارد و هم‌زمان با شکست این ویروس منحوس آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم خواهد بود.

کد خبر: ۱۲٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha