۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
 تامین نقدینگی و تسهیلات نیاز صنعت ریخته گری در مازندران است
یک تولیدکننده در مازندران:

تامین نقدینگی و تسهیلات نیاز صنعت ریخته گری در مازندران است

سیمرغ- آریان، تولیدکننده قطعات ریخته گری در مازندران تکمیل و توسعه واحدهای ریخته گری و بازار فروش را نیازمند ارائه تسهیلات و تامین نقدینگی دانست.

محسن آریان در گفتگو با خبرنگار بازار اینکه در کارگاه به تولید قطعات تریلرهای کشاورزی، کمباین و تراکتور و دیگر ادوات کشاورزی می پردازیم، اظهار داشت: سال های سال به عنوان کشاورز در زمین مشغول کار بودیم و بعد آن را تبدیل به کارگاه و کارخانه کردیم.

وی گفت: برای ساخت کارگاه و تامین برق آن هزینه های زیادی کردیم و اکنون نیز برای توسعه کارخانه نیازمند برق با ولتاژ بالاتری هستیم و در صورت حمایت می توان شمار نیروها را از ۳۵ نفر به دو برابر برسانیم.

وی افزود: اکنون تولیدات کارگاه به مناطق مختلف کشور و بازار پایتخت ارسال می شود و بخشی از تولیدات به کارخانه های تراکتورسازی ارسال می شود.

آریان تولید انواع پیچ های چدنی و قطعات پمپ های کشاورزی را از دیگر فعالیت های کارگاه ذکر کرد و گفت: برای توسعه کارگاه نیازمند تسهیلات و نقدینگی هستیم.

این تولیدکننده که کارگاه خود را از ۲۰۰ متر به هزار و ۵۰۰ مترمربع گسترش داده است، یادآور شد: با رفع موانع فرا روی می توانیم حرف های زیادی در صنعت ریخته گری کشور داشته باشیم.

کد خبر: ۱۲۷٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha