۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
تشریفات زائد نباید مانعی برای فعالیت بخش خصوصی شود
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند:

تشریفات زائد نباید مانعی برای فعالیت بخش خصوصی شود

آبادان- خانی، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تشریفات زائد همچنان مانع فعالیت بخش خصوصی است.

علی خانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: چابکی که در اتاق بازرگانی و بخش خصوصی وجود دارد هرگز در نهادهای حاکمیتی، دولتی و شبه دولتی وجود ندارد.

وی افزود: بروکراسی‌ها مانع این می‌شوند که چرخ‌های اقتصاد به راحتی بچرخد. ایجاد هماهنگی و همکاری میان بازرگانان، کشاورزان و صاحبان صنایع و معادن در پیشبرد طرح‌ها و ایده‌های مطرح شده موثر و حائز اهمیت است و در این مسیر سازمان منطقه آزاد اروند و معاونت اقتصادی همراه اتاق بازرگانی خواهد بود.

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: انتظار می‌رود در کارگروه توسعه تجارت منطقه آزاد اروند که از اعضای ثابت و مهم آن اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر خواهند بود، بخش خصوصی نقش پر رنگی داشته باشد و ما بتوانیم از ایده‌ها و توانمندی‌های اتاق های بازرگانی به عنوان هیأت‌های اندیشه‌ورز این کارگروه بهره ببریم.

خانی با اشاره به ضرورت تکیه بر دانش و تجربه توضیح داد: آموزش را باید سرلوحه کارهایمان قرار دهیم. بدون آموزش نمی‌توانیم ادعای حرکت در مسیر رشد و توسعه را داشته باشیم و باید آموزش را در صدر کارهای خود قرار دهید.

وی تاکید کرد: نگاهی به مشکلات و معضلات گذشته نداریم و باید با تشریک مساعی و هم افزایی با نگاه بلند به آینده رو به جلو حرکت کنیم. مشاورمان در سازمان منطقه آزاد اروند باشید و ما هم در حیطه اختیاراتمان و بر اساس قانون قطعا از شما حمایت خواهیم کرد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: برای تعامل با سایر کشورها، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مشترک به خصوص با کشور عراق برنامه‌ریزی کنید.

کد خبر: ۱۲۷٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha