۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
اقدمات سازمان فنی و حرفه‌ای برای مقابله با کرونا
رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کار تشریح کرد:

اقدمات سازمان فنی و حرفه‌ای برای مقابله با کرونا

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: سازمان فنی و حرفه ای با تجهیز کارگاه‌های خود تاکنون موفق به تولیداتی برای مقابله با ویروس کرونا شده است.

به گزارش بازار، حامد شمس، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی خود در توییتر، پیرامون اقدامات سازمان فنی و حرفه ای برای مقابله با کرونا نوشت: سازمان فنی و حرفه‌ای با تجهیز کارگاه‌های خود تاکنون موفق به تولید سه میلیون و ۷۶۸ هزار و ۶۲۰ ماسک، ۸۴ هزار و ۶۷۹ دست لباس ایزوله، ۲۸ هزار و ۱۲۰ جفت دستکش و ۱۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با ویروس کرونا شده است و البته که با پخت غذا و شیرینی نیز به یاد کادر درمان کشور بوده است.  

وی همچنین در توییت دیگری با اشاره به راه اندازی فروشگاه مجازی کفش ملی اعلام کرد: «با شیوع کرونا قول دادم که حتما راه اندازی فروشگاه‌های مجازی کفش ملی را پیگیری خواهم کرد؛ الوعده وفا».

شمس گفت: کرونا و تعطیلات آن مانع تلاش تولیدکنندگان کفش با نشان تجاری «کفش ملی» نشد و سرانجام فروشگاه مجازی را راه اندازی کردند.  

رییس روابط عمومی وزارت کار اضافه کرد: «تعطیلات و نوروز مانع تلاش شبانه‌روزی بچه های کفش ملی نشد و بالاخره توانستند برای عموم مردم و به ویژه صاحبان اصلی این نشان که بازنشستگان کشور هستند خدمات ‌آنلاین ارائه دهند». 

کد خبر: ۱۲٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha