۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
بلندقامت لوکس دیگر از جنسیس به بازار می‌ِآید
GV۹۰؛ الماس دیگر کره‌ای

بلندقامت لوکس دیگر از جنسیس به بازار می‌ِآید

به تازگی خبری مبنی بر تولید اس‌یو وی دیگری از جنسیس منتشر شده است، این خبر حکایت دارد که جنسیس در حال آماده سازی مدل GV۹۰ است.

بازار؛ گروه خودرو: جنسیس به عنوان برند زیر مجموعه گروه خودروسازی هیوندای طی دو سال اخیر از محصولات جدید خود در کلاس سدان و کراس‌اوور اس‌یووی رونمایی کرد. طی یک سال گذشته از دو مدل کراس‌اوور GV۷۰ و GV۶۰ و دو مدل سدان جدید G۷۰ و اخیرا G۹۰ رونمایی کرد. شرکت خودروسازی جنسیس طی یک آمار و بررسی کامل از بازار خودرویی، تصمیم دارد تا سبد محصولات خود را گسترش دهد. اما گسترش سبد محصولات را معطوف به گسترش محصولات بلندقامت خود کرده است. تا جایی که این برند در نظر دارد تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۷ مدل اس‌یووی را در اختیار مشتریانشان بگذارد و تا با آن بتواند سبد محصولات الکتریکی خود را نیز گسترش دهد.

 به تازگی خبری مبنی بر تولید اس‌یو وی دیگری از جنسیس منتشر شده است. در این خبر تصاویر رندری از محصول جدید این خودروساز لوکس کره‌ای نیز منتشر شده است. این خبر حکایت دارد که جنسیس در حال آماده سازی مدل GV۹۰ است. دلیل انتخاب این مدل را موفقیت GV۸۰ در بازار امریکایی شمالی و اتحادیه اروپا و خاورمیانه عنوان کرده است.

حال GV۹۰ با رگه‌هایی از طراحی G۹۰ با DNA طراحی زبان جدید جنسیس به بازار خواهد آمد. طراحی چراغ‌های دوبل، استفاده از خطوط تیز، جلوپنجره بزرگ تاجی شکل و چراغ‌های دوبل بزرگ عقب با حالت پیوسته استایلی زیبا به این خودرو می‌بخشد. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباه مشخصات فنی و کابین این خودرو منتشر نشده است. اما آنچه که مشخص است این است که مشخصاتی یکسان با سدان فول‌سایز جنسیس یعنی G۹۰ خواهد داشت. همچنین قرار است این خودرو در بهار سال ۲۰۲۲ معرفی شود و تا آن زمان باید منتظر ماند که این خودرو با سطح بالایی از امکانات به بازار آید.

کد خبر: ۱۲۶٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha