۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
ریزش ۴۷۴۴ واحدی شاخص کل بورس
گزارش لحظه ای بورس/۱۸ اسفند۹۸؛

ریزش ۴۷۴۴ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز ریزش را آغاز کرده و اکنون به ریزش ۴۷۴۴ واحدی رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز ریزش را آغاز کرده و اکنون به ریزش ۴۷۴۴ واحدی رسیده است، شاخص کل تا به این لحظه ۰.۸۳ درصد ریزش داشته، شاخص کل هم وزن نیز ۰.۰۵ درصد سقوط کرده، شاخص آزاد شناور۰.۵۳ و شاخص بازار اول ۱.۱۷ درصد و شاخص بازار دوم ۰.۳۰ درصد ریزش داشته است.

نمادهای وبملت، رمپنا، فملی، ومعادن، فولاد، حکشتی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشته و نماد همراه بیشترین تاثیر مثبت را از خود بر شاخص کل بر جای گذاشته است. نمادهای وبملت، غگل، شپنا، وتجارت، ومعادن،   وخارزم پربیننده ترین نمادهای بورسی در معاملات امروز هستند.

۱۷ نماد بورسی در محدوده منفی و ۱۴۸ نماد در محدوده مثبت قرار دارند، ۱۴۳ نماد فرابورسی نیز منفی و ۱۲۶ نماد مثبت هستند، اما علی رغم منفی بودن بازار، شاخص کل فرابورس ۰.۴۱ درصد مثبت است، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ۱.۷۴ درصد ریزش داشته و بیشترین ریزش را به نام خود ثبت کرده است. شاخص صنعت نیز ریزش ۰.۷۷ درصدی را تجربه کرده، شاخص ۵۰ شرکت فعالتر نیز سقوط یک درصدی را به خود دیده است.

نمادهای شگویا، دماوند، ذوب و فرابورس بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل فرابورس را از خود به جای گذاشته و نمادهای مادیرا و زاگرس نیز بیشترین تاثیر منفی. نمادهای ذوب، چکاپا، سمگا، دماوند، سبزوا، مادیرا و کرمان نیز پربیننده ترین نمادهای فرابورسی در معاملات دوشنبه هستند.

ارزش صف فروش در نمادها به عدد ۱۸۵۲ میلیارد ریال رسیده که ۱۰۹۷ میلیارد آن مربوط به بورس، ۶۳۶ میلیارد متعلق به بازار پایه و ۱۱۸ میلیارد آن متعلق به بازار اصلی فرابورس است. محصولات شیمیایی رکوردار صف فروش در معاملات امروز هستند.

کد خبر: ۱۲٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha