۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
مشکل گاز شرکت شیمی کشاورز قزوین برطرف شد
با دستور استاندار قزوین؛

مشکل گاز شرکت شیمی کشاورز قزوین برطرف شد

قزوین- استاندار قزوین در بازدید از شرکت شیمی کشاورز از تولید کنندگان حوزه کشاورزی استان، دستور رفع مشکل گاز این شرکت را صادر کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمد مهدی اعلایی به همراه جمعی از مدیران اقتصادی استان از چند واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

استاندار قزوین در این بازدید گفت: امروز مهمترین اولویت دولت و کشور توجه به تولید است تا بتوانیم به اشتغال و اقتصاد کمک کنیم.

وی بیان کرد: از نظر قوانین و مقررات مشکل خاصی نداریم ولی بایستی تفسیر مدیران دولتی از این قوانین در مسیر رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران باشد.

اعلایی تصریح کرد: از همه مدیران استان انتظار می رود در مسیر حمایت از تولید جدی باشند و نگذارند هیچ مانع و مشکلی در این مسیر ایجاد شود.

استاندار قزوین بیان کرد: تنها در صورت حمایت جدی از تولید و سرمایه گذاران واقعی می توانیم چالش های بخش های دیگر از جمله بیکاری و اقتصاد را حل کنیم.

وی اظهارداشت: تسهیل در امور تولیدکنندگان را رسالت مدیران اقتصادی می دانیم و تاکید داریم با روان سازی امور دغدغه تولیدکنندگان در استان کمتر شود.

استاندار قزوین از شرکت شیمی کشاورز تولید کننده انواع کود، حشره کش و علف کش، شرکت صنایع قطعات ایران، طرح توسعه شرکت بهمن دیزل، گروه بهمن(پوشینه بافت سابق) بازدید کرد.

همچنین با دستور استاندار قزوین مشکل گاز شرکت شیمی کشاورز برطرف شد.

کد خبر: ۱۲۶٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha