۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
راه‌اندازی فاز جدید آرتاویل تایر با توان داخلی
رئیس سازمان صمت اردبیل خبر داد؛

راه‌اندازی فاز جدید آرتاویل تایر با توان داخلی

اردبیل- رئیس سازمان صنعت، ‌ معدن و تجارت اردبیل گفت: فاز جدید کارخانه آرتاویل تایر با استفاده از توان و دانش بومی و داخلی مجهز و آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت، رامین صادقی اظهار کرد: کارخانه آرتاویل تایر که خط تولید انواع لاستیک را اعم از خودروهای سبک و سنگین دارد، در طرح توسعه سعی دارد تا تایرهای جدید با پیشرفته‌ترین امکانات را تولید و روانه بازار مصرف کند.

وی تصریح کرد: در این کارخانه به رغم شرایط تحریمی سعی شد تا از توان و دانش بومی برای راه‌اندازی فاز جدید و تولید تایرهای تی. بی. ‌آر و تمام استیل استفاده شده که بخش عظیمی از این تجهیزات خریداری و آماده راه‌اندازی شده و همزمان با ایام دهه فجر به شکل رسمی فاز جدید این کارخانه فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: انتظار می رود با راه‌اندازی فاز جدید ۵۰ درصد تایرهای مورد نیاز کشور اعم از خودروهای سبک، سنگین، ناوگان کشاورزی و سایر خودروها در این کارخانه تولید و با کیفیت مناسب روانه بازار مصرف شوند.

صادقی افزود: در این کارخانه زمینه اشتغال یک‌هزار و ۶۰۰ نفر در بخش‌های مختلف فراهم آمده که قطعا با افزایش ظرفیت تولید و بخش‌های جدید امکان اشتغالزایی بیشتر نیز به وجود می آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ۹ هزار حلقه تولید روزانه کارخانه آرتاویل تایر است که محصولات آن مورد تأیید کشورهای خارجی و استانداردهای بین‌المللی است و قطعا شرایط بهتر و بیشتری را در این مسیر شاهد خواهیم بود.

صادقی شرایط کرونایی را به نفع این کارخانه دانست و اضافه کرد: با توجه به عدم حضور متخصصان خارجی در این کارخانه برای راه‌اندازی فازهای جدید، ما از توان بومی و متخصصان داخلی استفاده کردیم تا تکنولوژی های مدرن راه‌اندازی شده و امکان بهره‌گیری از توان داخلی در راه‌اندازی بخش‌های جدید به وجود آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها این کارخانه بتواند به اهداف مورد نظر در تولید محصولات متنوع دست پیدا کند.

کد خبر: ۱۲۶٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علیرضا واحدی پاجی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      0 2
      سلام با توجه به وضعیت کنونی لاستیک گلدستون در بازار مستدعی است برای کسب اعتماد مشتری کارت ضمانتنامه باشد راحتتر به فروش می‌رسد
    • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      2 0
      ازرییس صنعت معدن میخواهیم برای هم استانی تخفیف کایل بشی تا مردم توان خریدازکارخانه خودمان داشته باسی