۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
تشدید نظارت و بازرسی ها برای جلوگیری از گرانفروشی و احتکار
معاون اول رییس‌جمهور تأکید کرد

تشدید نظارت و بازرسی ها برای جلوگیری از گرانفروشی و احتکار

مخبر، معاون اول رییس جمهور در جلسه کارگروه تنظیم بازار بر ضرورت تشدید نظارت و بازرسی ها برای جلوگیری از گرانفروشی و افزایش بی رویه برخی قیمت ها تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت بازار و قیمت اقلام و کالاهای پرمصرف خانوار ارایه و تصمیمات لازم برای تنظیم بازار و بازدارندگی از تخلفات اتخاذ شد.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، کشور، امور اقتصاد و دارایی، دادگستری، سخنگوی دولت، رییس سازمان تعزیرات حکومتی و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز حضور داشتند، فهرست کالاهای مشمول قیمت گذاری که در سبد مصرف خانوار جایگاه بیشتری دارند، تعیین شد.

محمد مخبر در این جلسه بر ضرورت تشدید نظارت و بازرسی ها برای جلوگیری از گرانفروشی و افزایش بی رویه برخی قیمت ها تاکید کرد و گفت: سازمان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های نظارتی باید با بسیج همگانی از افزایش غیرمنطقی و غیرمتعارف قیمت ها جلوگیری کنند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر لزوم اقدامات بازدارنده برای پیشگیری از احتکار افزود: همه دستگاه های نظارتی، انتظامی و امنیتی موظف هستند با نظارت جدی و افزایش بازرسی ها، از احتکار کالاها ممانعت بعمل آورند.

کد خبر: ۱۲۶٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha