۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
۱۱۵ واحد صنعتی راکد در فارس به چرخه تولید بازگشتند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

۱۱۵ واحد صنعتی راکد در فارس به چرخه تولید بازگشتند

شیراز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از احیا و بازگشت به چرخه تولید ۱۱۵ واحد صنعتی در شهرک های استان فارس با رفع مشکلات بیمه، بانکی و مالیاتی آن‌ها خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی گفت: برای ایجاد و راه‌اندازی واحدهای جدید صنعتی در استان، ۱۶۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری و با فعالیت آن‌ها ۲۲۰نفر اشتغال ایجاد شده است.

او همچنین از انعقاد ۲۳۷قرارداد جدید در شهرکها و نواحی صنعتی استان از ابتدای امسال خبر داد و افزود: در قالب این قراردادها افزون بر۵۲ هکتار زمین واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه در بخش زیرساختی این شرکت با ایجاد ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی در سراسر استان، نقش مهمی دربسترسازی به منظور استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی ایفا کرده است، گفت:در حال حاضراز بیش از ۷هزار هکتار اراضی در اختیار این شهرک ۵۳۰۰هکتار آن عملیاتی شده است.

فتوحی عنوان کرد: در حال حاضر هفت هزار و ۳۳۰ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که از این تعداد سه هزارو ۳۶۰ واحد تولیدی موفق به دریافت پروانه بهره برداری شده‌اند و برای بیش از ۳۸هزار نفر شغل ایجاد شده است.

او در ادامه با بیان اینکه در راستای سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران -در زمینه مانع زدایی و پشتیبانی از تولید علاوه بر  تقویت و حمایت از صنایع کوچک و متوسط ، رفع موانع و مشکلات واحد های صنعتی راکد با هدف راه‌اندازی مجدد و احیای آن‌ها در اولویت  ویژه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس  قرار گرفت، گفت: پس از شناسایی واحد های تعطیل و احصای مشکلات آن‌ها، با برنامه‌هایی نظیر ارجاع مشکلات این واحدها به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، رفع مشکلات بانکی، بیمه و مالیاتی، معرفی به بانک‌ها برای اختصاص تسهیلات بانکی و ورود سرمایه گذار جدید ۱۱۵ واحد احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

کد خبر: ۱۲۶٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha