۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ معرفی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ معرفی شد

با حکم مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر، کامبیز ناظریان به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ منصوب شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، صبح امروز با حضور آرش کردی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل توانیر، غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع و مجتبی قربانی مدیرکل دفتر مرکزی حراست توانیر، کامبیز ناظریان به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ منصوب شد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر در آیین معارفه مدیرعامل توزیع برق پایتخت، ضمن قدردانی از تلاش‌های حسین صبوری مدیرعامل سابق این شرکت، به اهمیت شهر تهران به عنوان پایتخت و الگوی سایر نقاط کشور اشاره کرد و گفت: علاوه بر تعداد بالای مشترکان خانگی، بخش غالب دستگاه‌های اداری مرتبط با توزیع برق پایتخت، نهادها و دستگاه‌های اجرایی ملی هستند و این نشان دهنده اهمیت این شرکت در حوزه صنعت برق کشور است.

آرش کردی همچنین به حساسیت ویژه وزیر نیرو بر برنامه ریزی دقیق و زمان بندی مناسب در اجرای طرح‌های ابلاغی و توسعه هرچه بیشتر سلامت اداری در تمامی بخش‌ها به‌ویژه در ارتباط با مشترکان، اشاره کرد و افزود: تاثیر اجرای برنامه‌های مدیریت بار شهر تهران در تابستانی که گذشت در راستای کنترل و حفظ پایداری شبکه برق کشور ملموس بود.

وی در ادامه، محور اساسی هوشمندسازی شبکه توزیع برق را در هوشمندسازی کنتورهای برق دانست و تصریح کرد: اجرای صحیح روند هوشمندسازی در تهران به عنوان پیشگام این طرح می‌تواند به تمام کشور تسری پیدا کند.

کد خبر: ۱۲۶٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha