۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح به شبکه سراسری متصل شد
معاون نیروگاه شهید مفتح:

واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح به شبکه سراسری متصل شد

همدان - اختری، معاون تولید نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح با پایان یافتن تعمیرات اساسی به شبکه سراسری متصل شد.

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح پس از ۹۰ روز تعمیرات اساسی در ساعت ۲۱ روز شنبه ۱۱ دی با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح عنوان کرد: واحد شماره یک نیروگاه پس از هفدهمین دوره تعمیرات اساسی در واحدها و با همت و تلاش کارکنان نیروگاه و مشارکت پیمانکاران داخلی در زمان مقرر به شبکه سراسری متصل شد.

اختری انجام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی را در اوج شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از تحریمهای ظالمانه علیه کشور اقدامی جهادی برشمرد که نشان از تعهد و تخصص پرسنل نیروگاه دارد.

معاون تولید نیروگاه زمان اجرای فصل دوم تعمیرات سال جاری واحدها را از اواسط بهمن تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام کرد و افزود: تعمیرات دوره ای سایر واحدهای این مجموعه با هدف رفع نواقص موجود انجام خواهد گرفت تا هر چهار واحد نیروگاه با حداکثر توان وارد پیک مصرف تابستان گردد.

وی گفت: نیروگاه شهید مفتح شامل چهار واحد بخار ۲۵۰ مگاواتی به ظرفیت هزار مگاوات است که دو درصد از نیاز شبکه برق کشور و کل استان همدان را تأمین می کند و بالاترین تبادل برق در کریدور شمال جنوب در پست بلافصل این نیروگاه کنترل می شود.

کد خبر: ۱۲۶٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha