۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
ویژه برنامه های ستاد اجرایی فرمان امام کرمان برای دومین سالگرد شهید سلیمانی
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام کرمان تشریح کرد

ویژه برنامه های ستاد اجرایی فرمان امام کرمان برای دومین سالگرد شهید سلیمانی

کرمان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان ویژه برنامه های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان برای دومین سالگرد شهید سلیمانی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدعلی روح الهی ظهر یکشنبه در نشست خبری با عنوان «تشریح اهم اقدامات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی»، با اشاره به خدمات بنیاد احسان زیر مجموعه این ستاد در ایام تشییع پیکر، اولین و دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار دلها فرموده اند «روز شهادت آن سردار یوم الله شد» به همین دلیل باید اقدامات برنامه ریزی شده در خور شان یوم الله باشد.

وی با بیان اینکه کمک های بنیاد احسان در قالب مشارکت انجام می شود، افزود: مشارکت و همکاری با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، مشارکت با موکب داران همکار در برپایی ۱۵ موکب و مشارکت با کمیته مردمی از برنامه های این بنیاد است.

وی، طبخ و توزیع تعداد ۱۷۵ هزار پرس غذا، تهیه تعداد ۵ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار استان و پخش توسط گروه های جهادی و فعالان اجتماعی، فعالیت ۱۵ موکب پذیرایی از زائران به صورت ۲۴ ساعت، توزیع تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ بسته خرما، توزیع آب معدنی، ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین تامین هزار تخته پتو، حضور یک کاروان سلامت در مسیر و توزیع ۳۰ سری جهیزیه به زوجین را از برنامه های این بنیاد در ایان دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دانست.

روحی الهی مجموع مبلغ اقدامات نامبرده را ۵ میلیارد تومان عنوان کرد و بنیاد احسان را متولی این خدمات دانست.

وی با بیان اینکه منش و سلوک سردار سلیمانی باعث ایجاد مکتب سلیمانی شده است تاکید کرد: طبق گفته سردار معروفی فرمانده سپاه قدرس همشهریان فرصت حضور در کنار مزار گلزار شهدا را در این ایام به مهمانان بدهند تا بدین طریق از ازدحام و شلوغی جلوگیری شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از سوی مدیریت ستاد فرمان امام کرمان به مدیرکل این ستاد پیشنهاد شده فضایی با کارکرد زائر سرا در کرمان برای اسکان زائران مزار سردار قاسم سلیمانی ساخته شود.

کد خبر: ۱۲۵٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha