۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل زده کرمان/ تا پایان مشکلات در کنار مردم هستیم
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان تشریح کرد

خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل زده کرمان/ تا پایان مشکلات در کنار مردم هستیم

کرمان- روح اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان خدمات این ستاد در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان را تشریح کرد.

محمد علی روح اللهی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از ۱۲ دی ماه امسال که اولین سیلاب در جنوب استان کرمان رخ داد مردم با مشکلات عدیده ای مواجه شدند.

وی با اشاره به سفر مخبر معاون اول رئیس جمهور به مناطق سیل زده جنوب استان کرمان اشاره و تصریح کرد: در این سفر دستوراتی در خصوص کمک به افراد آسیب دیده در سیلاب صادر شد.

روح اللهی همچنین به سفر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام به کرمان و مصوبات این سفر اشاره و اظهار کرد: در این سفرها مقرر شد آمار احشام تلف شده در سیل احصا شود و ستاد تعداد احشام تلف شده را به مردم اهدا کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان با اشاره به اینکه بسیاری از لوازم خانگی مردم در اثر سیلاب دچار خسارت شده و قابلیت تعمیر ندارند، افزود: در این خصوص هم مقرر شد اسامی افراد متضرر شده و نوع وسیله مشخص شود و ستاد اجرایی فرمان امام این وسایل را تهیه کرده و اختیار مردم قرار دهد.

روح اللهی بیان کرد: از روز ابتدایی وقوع سیلاب بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام دو آشپزخانه در منوجان مستقر کرد و در دو وعده نهار و شام دو هزار پرس غذا توسط گروه های جهادی همکار با ستاد، طبخ و توزیع شد. همچنین یک آشپزخانه سیار هم در رودبار جنوب دایر شد.

وی بیان کرد: در روزهای اولیه سیلاب، مدیران عامل احسان در منطقه حاضر شدند و کارهای میدانی را انجام دادند. مجموعه ستاد از اولین روز وقوع سیلاب در کنار مردم بود. خدمات ستاد تا برگشت شرایط به حالت عادی ادامه دارد.

کد خبر: ۱۳۰٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha