۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
فعالیت های محوری ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان تشریح شد
در گفتگو با بازار؛

فعالیت های محوری ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان تشریح شد

کرمان- روح اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان برنامه های شاخص و محوری این ستاد در سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

محمدعلی روح اللهی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اهم فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان، افزود: در سالجاری طی سه مرحله بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی میان افراد آسیب دیده ناشی از کرونا در استان کرمان توزیع شد.

وی گفت: بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ کیف تحصیلی و لوازم تحریر نیز میان دانش آموزان به تفکیک سن و جنس در شهرها و حاشیه شهرهای استان توزیع شد.

توزیع ۱۰۰۰ راس دام در مناطق سیل زده کرمان
روح اللهی بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ متاسفانه شاهد چهار مرتبه وقوع سیل در استان کرمان بودیم که در هر چهار مرحله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ساعات اولیه در مناطق حاضر و اقدام به خدمات رسانی کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان اضافه کرد: از جمله اقدامات انجام شده در وقوع سیل را می توان به توزیع چادر، پتو، آب معدنی، کنسروجات، بسته ۷۲ ساعته، اعزام گروه های جهادی در ساعات اولیه، شستن فرش ها، وسایل منازل، لایه روبی باغات، تخلیه فاضلاب برخی منازل و تامین لوازم خانگی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تلف شدن تعدادی از احشام در مناطق سیل زده برای جبران خسارات تعداد ۱۰۰۰ راس دام زنده در حال توزیع میان افراد دامدار آسیب دیده ناشی از سیل هستیم.

توسط بنیاد برکت زمینه ایجاد یک هزار شغل خرد خانگی از طریق ارائه تسهیلات به افراد آسیب دیده ناشی از سیل جنوب کرمان فراهم شده است

ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی در مناطق سیل زده کرمان
روح اللهی با بیان این مطلب که توسط بنیاد برکت زمینه ایجاد یک هزار شغل خرد خانگی از طریق ارائه تسهیلات به افراد آسیب دیده ناشی از سیل جنوب کرمان فراهم شده است، افزود: در هفته مقاوت برنامه ای تحت عنوان احسان المقاومه برگزار شد که براین اساس ۱۵ موکب راه اندازی شد همچنین در این هفته ۳۰ سری جهیزیه و ۱۰ هزار بسته غذایی نیز توزیع شد.

وی بیان داشت: ۴ حلقه چاه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان تحت عنوان طرح «پویش احسان زندگی» در نرماشیر احیا و موجب برطرف شدن مشکل آب ۲۳ هزار نفر در منطقه شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان با اشاره به اینکه در طرح «دلگرمی احسان» ۳۰۰ بخاری در استان کرمان میان افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد، بیان کرد: ۳۷ تن گوشت گوسفندی میان اقشار آسیب دیده و همچنین ۸۰ ویلچر در استان میان نوجوانان زیر ۱۴ سال معلول توسط بنیاد ۱۵ خرداد توزیع شد.

کد خبر: ۱۳۹٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha