۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، اولویت صنعت آب و برق است
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو:

ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، اولویت صنعت آب و برق است

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، از اولویت‌های مهم و اصلی وزارت نیرو به‌عنوان پرمخاطب‌ترین وزارتخانه کشور است.

به‌ گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، رضا انجم شعاع در نشست تخصصی مدیران صنعت آب و آبفا که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، افزود: بزرگترین و مهمترین سرمایه وزارت نیرو، نیروی انسانی است که در راستای اجرای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه، تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو با جدیت در حال پیگیری و انجام است، همچنین با توجه به وجود پست‌های بلاتصدی در مجموعه وزارت نیرو، نخبگان بر اساس بند ۷ دستورالعمل نیازسنجی، تامین و ساماندهی، کارکنان شرکت‌های وابسته جذب وزارت نیرو می‌شوند.

وی ساماندهی کارکنان شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی را نیز از اولویت‌های این وزارتخانه برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه نیز جلسات کارشناسی در حال انجام است و قسمتی از کار باقی مانده در این بخش باید سریعتر برطرف شود.

انجم شعاع اصلاح ساختار وزارت نیرو در حوضه‌های آبریز، ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی – تعارض منافع، جوانگرایی و تربیت مدیران جوان و کارآمد، اجرای برش‌های استانی برنامه ارتقای بهره‌وری، ارایه خدمات الکترونیکی به مردم در قالب پنجره واحد و یکپارچه و تقویت حوزه فناوری و امنیت سایبری را از اقدامات مهم این وزارتخانه عنوان کرد.

وی همچنین، زیست بوم نوآوری صنعت آب و برق، توسعه پژوهش‌های کاربردی و ماموریت‌گرا بخصوص در حوزه نرم‌افزاری، وجود سامانه جامع آموزش و صلاحیت حرفه‌ای و تدوین نظام‌نامه صلاحیت حرفه‌ای منابع انسانی شرکت‌های پیمانکار را از دیگر فعالیت‌های وزارت نیرو اعلام کرد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو با تاکید بر اهمیت آموزش در این وزارتخانه گفت: صنعت آب باید تبدیل به یک سازمان یادگیرنده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم از رویکردهای اصلی دولت و وزارت نیرو است، اظهار داشت: تمامی خدمات وزارت نیرو باید به صورت الکترونیکی در قالب پنجره واحد به مردم ارائه شود.

کد خبر: ۱۲۵٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha