۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
لغو و تاخیر چند پرواز فرودگاه مهرآباد در پی بارش برف

لغو و تاخیر چند پرواز فرودگاه مهرآباد در پی بارش برف

فرودگاه مهرآباد از لغو و تاخیر چند پرواز خبر داد و از مسافران خواست قبل از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

به گزارش بازار، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ پروازی از تاخیر و ابطال پروازها به دلیل بدی هوای فرودگاه‌های مقصد در روز (جمعه) سوم دی ماه خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه مسافران پروازها به مقصد شهرهایی که شرایط آب و هوایی نامناسب جوی دارند قبل از خروج از منزل با اطلاعات پرواز به شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ و ۱۹۹ جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز تماس بگیرند.

این اطلاعیه درباره وضعیت پروازها تا قبل از ساعت ۱۳ امروز، می‌افزاید: پرواز شرکت هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۷۷ با ساعت برنامه‌ای ۶:۳۵ دقیقه به مقصد ارومیه به علت بدی هوای مقصد باطل شد.

همچنین پرواز شماره ۵۶۰۲ شرکت هواپیمایی آتا نیز با ساعت برنامه‌ای ۸:۰۵ دقیقه به مقصد تبریز به دلیل بدی هوای مقصد باطل اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه پروازهای تاخیر خورده به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه مقصد تا ساعت۱۳ روز جمعه نیز به این شرح است؛

پرواز شرکت هواپیمایی آتا با شماره ۵۶۱۰ ساعت ۹:۱۰ دقیقه به مقصد تبریز و پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به شماره ۳۴۵ ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه به مقصد تبریز تاخیر دارد.

همچنین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره ۳۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه به مقصد اردبیل به دلیل بدی آب و هوای مقصد باطل شد.

بر اساس این خبر پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره ۳۴۳۱ ساعت ۱۱:۵۵ دقیقه مقصد پارس آباد نیز تا این ساعت جزو پروازهای لغو شده است.

شرکت هواپیمایی آتا پرواز با شماره ۵۶۰۸ ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه مقصد تبریز را نیز با تاخیر انجام می‌دهد و احتمال لغو این پرواز وجود دارد.

کد خبر: ۱۲۵٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha