۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
رویداد استارتاپی بیاتک با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد
در سمنان؛

رویداد استارتاپی بیاتک با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

سمنان- مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: رویداد استارتاپی بیاتک با بیش از ۱۲۰ ایده و ۳۲ ساعت آموزش رایگان در حوزه کسب و کار به کار خود پایان داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، محمد کاشیان بیان کرد: ‌رویداد استارتاپی بیاتک که توسط پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان، سازمان توانمندسازی نیروی دانشجویی ایران (تندا) و هسته شتابدهی طلوع، از ۳۰ مهر آغاز به کار کرده بود، با معرفی نفرات برتر و تقدیر از آنها به کار خود پایان داد.

وی افزود: در مرحله اول رویداد بیش از ۱۲۰ ایده به دبیرخانه ارسال شد که پس از دریافت ۳۲ ساعت آموزش رایگان در حوزه کسب و کار و ارسال اطلاعات تکمیلی، ۱۲ ایده به مرحله نهایی راه پیدا کردند. پس از برگزاری جلسات منتورینگ تخصصی برای این ۱۲ ایده، متقاضیان در جلسه داوری نهایی به ارائه طرح‌های خود پرداختند و در نهایت، سه ایده به عنوان ایده های برتر رویداد و سه ایده نیز به عنوان ایده‌های برتر بخش ویژه بانوان انتخاب شدند.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: هشت ایده حائز شرایط لازم جهت پذیرش در مقطع پیش رشد مرکز رشد واحدهای فناور و ۲۶ ایده دارای شاخص های لازم برای پذیرش در مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان شناخته شدند و می‌توانند ۶ ماه بصورت رایگان از فضای اختصاص شده در این مراکز استفاده نموده و از حمایت های پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برای تکمیل ایده و ادامه  فعالیت در مقاطع بعدی بهره مند شوند.

کاشیان گفت:  نفرات برتر رویداد در بخش مردان  علی رمضانی با ایده ساخت فرومون جنسی حشرات جهت کنترل و مقابله با آفات گیاهی، محمد آزادی با ایده طراحی و ساخت پرینتر سه بعدی ذوب ماسه با استفاده از انرژی خورشیدی و محمد صالح ایزدی ثابت با ایده سامانه کپی تریدر بورس اوراق بهادار بودند همچنین  و در بخش ویژه بانوان نجمه زارع با ایده سامانه آموزشی بر پایه گیمیفیکیشن،  فرانک سبحانیان با ایده سامانه تامین همزمان رطوبت و آب شیرین مورد نیاز جهت آبیاری گلخانه ها و پویا متحدین با ایده استخراج اسانس استاندارد از گیاهان دارویی تقدیر شدند.

به گزارش بازار، مجموعه طلوع یک واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری است

کد خبر: ۱۲۵٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha