۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
رفع تصرف ۱۴۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی در ایام نوروز
توسط یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انجام شد

رفع تصرف ۱۴۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی در ایام نوروز

در ایام نوروز امسال قریب به ۱۴ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان تهران به بیت المال بازگشت داده شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام این خبر گفت: طی این دوره  که از ۲۵ اسفند سال۹۸ شروع شده و تا ۱۵ فروردین امسال به طول انجامید، فرماندهان یگان حفاظت از اراضی شرق، شمال، غرب و جنوب استان تهران با یکپارچگی منسجم توانستند براساس هماهنگی با دادستانی های هر شهرستان و مطابق با موارد قانونی به ۲۷ مورد رفع تعرض و ۳۳ فقره اجرای احکام مبادرت کنند که البته آمار شرق استان تهران متمایز و قابل بحث و بررسی است.

سرهنگ خردمند در توضیحات کامل تری از رفع تصرف ۲۷ فقره و در مساحت ۳۸ هزار و ۴۵۰ مترمربع به همراه دستگیری یک نفر درموضوع تصرفات خبر داد اعلام کرد: در حوزه اجرای احکام ۳۳ فقره به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع آزاد شده است.

وی ضمن تشکر از حمایت های مدیرکل فقید راه و شهرسازی استان تهران دکتر رضا نگهبان گفت: سیاستهای مبارزه با زمین خواری به شدت توسط ایشان دنبال و حمایت می شد و ما ضمن گرامیداشت این مدیرکل ارزشی و جانباز دفاع مقدس، همچنان برارزشهای توصیه شده ایشان قوی تر از قبل ایستاده ایم.

کد خبر: ۱۲٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha