۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
۲۲۰۰ مورد بازدید از مراکز اقامتی استان ایلام انجام شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام:

۲۲۰۰ مورد بازدید از مراکز اقامتی استان ایلام انجام شد

ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: در سال گذشته دو هزار و ۲۰۰ مورد بازدید از مراکز اقامتی تحت نظر میراث فرهنگی استان انجام شده است.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت و گو با بازار اظهار کرد: در سال گذشته دو هزار و ۲۰۰ مورد بازدید از مراکز اقامتی تحت نظر میراث فرهنگی استان انجام شده که در جریان این بازدیدها، ۱۸ مورد تشویق، ۲۵۴ مورد تذکر، ۱۱ مورد اخطار کتبی و تعلیق چهار دفتر خدمات بند ب، برای مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان ثبت‌شده است.

وی عنوان کرد: این بازدیدها باهدف ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران ورودی به استان به‌صورت مستمر انجام‌گرفته است.

شنبه زاده با اشاره به اینکه در راستای کنترل کیفیت خدمات در مراکز اقامتی و گردشگری استان، بازدیدهای نظارتی گروهی در سال جاری نیز ادامه دارد، افزود: بازدیدها با همکاری و همراهی دستگاه‌های نظارتی ازجمله تعزیرات، مدیریت اماکن بهداشت و سازمان صنعت معدن و تجارت انجام‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: برنامه‌های بازدید این کمیته مشترک به‌صورت گروهی انجام شد و در این برنامه همه تأسیسات گردشگری موجود در شهرستان‌ها و واحدهای بین‌راهی تحت نظارت اداره کل استان در زمینه بهداشت، کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۲٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha