۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
میزان تحقق برنامه های مخابرات کردستان در بخش تلفن ثابت به ۱۱۲ درصد رسید
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

میزان تحقق برنامه های مخابرات کردستان در بخش تلفن ثابت به ۱۱۲ درصد رسید

سنندج – مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: میزان تحقق برنامه های مخابرات کردستان در حوزه تلفن ثابت به ۱۱۲ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اقدامات و برنامه های این مجموعه در حوزه تلفن ثابت، گفت: درصد تحقق برنامه عملکردی منطقه در حوزه تلفن ثابت از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱۲ درصد است.

وی افزود: از آنجایی که توسعه ظرفیت های تلفن ثابت به منظور ارائه خدمات و پاسخگویی سریع به تقاضای مشتریان در اولویت برنامه های منطقه قرار گرفته است نسبت به ایجاد پورت های جدید و دایری آنها اقدامات چمشگیری صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: دایری بیش از ۷ هفت هزار و ۷۷۰ پورت تلفن ثابت و sip phone  از ابتدای سال جاری تا کنون موید این مهم است.

وی بیان کرد: با تلاش همکاران و همراهی مشتریان در واگذاری پورت های جدید تلفن ثابت شاهد تحقق ۱۱۲ درصدی برنامه های حوزه تلفن ثابت در سال جاری هستیم.

حکمت همچنین به میزان سرمایه گذاری های انجام شده برای توسعه و تقویت زیرساخت های تلفن ثابت توسط مخابرات منطقه اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبارات و هزینه منطقی آنها در ارتقای سطح کیفی این محصول مخابراتی نقش بسزایی داشته و همواره رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان وفاداری مشتریان به سرویس های تلفن ثابت را مورد تاکید قرار داد و افزود: از ابتدای ارائه این محصول مخابراتی تا کنون شاهد افزایش تعداد مشتریان و تقاضای پورت های جدید هستیم که این مهم بیانگر پایداری ارتباط، مقرون به صرفه بودن و هزینه های پایین این محصول است.

وی در ادامه با اعلام اینکه تلفن ثابت بستر اصلی سرویس های voice adsl و sip phone است، اظهار کرد: ارائه خدمات و سرویس های مذکور، به عنوان نیاز اساسی و ارتباطی مشتریان ضروری است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۵۹۴ هزار و ۶۰ پورت تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که بیش از ۵۱۴ هزار و ۶۴۳ مورد آن واگذار شده است.

حکمت افزود: هم اکنون تعدا یک هزار و ۵۰۲ روستا و اماکن دارای تلفن خانگی هستند.

کد خبر: ۱۲۴٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha