۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
پهنای باند اینترنت پرسرعت در روستاهای شهرستان سنندج ارتقاء یافت
مدیرمخابرات منطقه کردستان:

پهنای باند اینترنت پرسرعت در روستاهای شهرستان سنندج ارتقاء یافت

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان از ارتقاء پهنای باند اینترنت پرسرعت در روستاهای شهرستان سنندج با هدف بهبود خدمت به مشترکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت گفت: پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در ۱۲ مرکز روستایی شهرستان سنندج به منظور بهبود کیفیت و عملکرد سرویس دیتا ارتقا یافت.

وی عنوان کرد: توسعه و تقویت پهنای باند اینترنت مخابرات، شرایط دسترسی سریعتر مشتریان به محتواهای موجود در فضای مجازی، کاهش ترافیک، بهبود کیفیت و سرعت در انتقال داده ها را فراهم می سازد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: با انجام عملیات توسعه زیرساخت ها در روستاهای چرمیله، سیاسران، امروله، یونس آباد، ویسر و تودار روته از توابع شهرستان شهرستان سنندج پهنای باند اینترنت از M2 به M100 افزایش یافته است.

وی بیان کرد: در مراکز روستایی گلین، توریور، سو، وصی علیا، اندرآب و دره کوله در این شهرستان پهنای باند اینترنت از M2 به M1000 ارتقا یافت.

حکمت یادآور شد: اجرا و تحقق پروژه‌های مخابراتی در حوزه انتقال می‌تواند زیرساخت مناسبی برای ارتقای مسائل اقتصادی،آموزشی ، بهداشتی ، فرهنگی و… را در استان فراهم آورد.

کد خبر: ۲۷۶٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha