۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
همه چیز در مورد کمپانی برق صنعتی اشنایدر الکتریک

همه چیز در مورد کمپانی برق صنعتی اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک فرانسه یکی از اصلی ترین و معتبرترین برندهای سازنده تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون میباشد که محصولاتش از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش بازار، اشنایدر الکتریک فرانسه یکی از اصلی ترین و معتبرترین برندهای سازنده تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون میباشد که محصولاتش از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. تجهیزات این کمپانی در عرصه برق صنعتی حضور بسیار پرنگ و چشم گیری داشته و در بازار برق ایران نیز بسیار پرفروش و پرطرفدار است.

اشنایدر الکتریک را پرچمدار نورآوری دیجیتال در حوزه انرژی و اتوماسیون مینامند. این عنوان به دلیل پیشرفت چشمگیر اشنایدر در عرصه مدرن سازی اتوماسیون برق صنعتی به این کمپانی اطلاق شده است.

نمایندگی برق صنعتی اشنایدر در لاله زار Schneider

یکی از معتبرترین و با قدمت ترین مجموعه های تامین کننده تجهیزات برق صنعتی در ایران، شرکت الکتروشایلی ست که با هدف تامین کالاهای با کیفیت و اصیل برق صنعتی و اتوماسیون و ارائه این تجهیزات با مناسب ترین قیمت در حال فعالیت است. این شرکت توانسته نمایندگی فروش بسیاری از برندهای برق صنعتی معتبر دنیا را دریافت کرده و تجهیزات برق صنعتی آنان را با بهترین قیمت به دست مصرف کننده داخلی برساند.

همه چیز در مورد کمپانی برق صنعتی اشنایدر الکتریک

یکی از کمپانی هایی که الکتروشایلی نمایندگی فروش آن ها را برعهده دارد، اشنایدر الکتریک فرانسه است؛ همانطور که پیشتر گفتیم این کمپانی از بزرگترین، اصلی ترین و معتبر ترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی نظیر کلید مینیاتوری، کنتاکتور، کلید اتوماتیک، کلید محافظ جان، سافت استارتر، قطعات کنترل فاز و ... میباشد.

تمامی کالاهای برند اشنایدر که توسط شرکت الکتروشایلی تهیه و تامین میشود، تضمین اصالت کالا داشته و هیچ گونه کالای تقلبی، مشابه و فیک در این مجموعه خرید و فروش نمیشود و این اطمینان را به شما مصرف کننده عزیز داده میشود که با خرید تجهیزات برق صنعتی اشنایدر از الکتروشایلی، بدون شک کالای اصلی و اورجینال دریافت خواهید کرد.

شما میتوانید هم اکنون با شماره های زیر تماس گرفته و نسبت به استعلام و خرید کالای اصلی اشنایدر الکتریک با نمایندگی این شرکت در ایران اقدام نمایید.

021-66170062   |   021-66170063    |     021-66170063    |    0912-6398961

لیست قیمت محصولات برق صنعتی اشنایدر الکتریک Schneider

اشنایدر الکتریک دارای محصولات فراوانی در زمینه مدیریت انرژی، برق صنعتی و اتوماسیون میباشد و این محصولات را به سراسر دنیا ارسال میکند. در ایران تجهیزات تابلو برق و اتوماسیون این کمپانی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. با این حال ده دلیل این که اشنایدر یک برند اروپایی ست و بر مبنای دلار خرید و فروش میشود، به دلیل نوسان بسیار زیاد در بازار ارز، لیست قیمت محصولات این برند ارائه نمیشود اما شما میتوانید لیست محصولات و استعلام قیمت و محصولات این برند را از طریق تماس با واحد فروش الکتروشایلی پیگیری نمایید.

خرید کنتاکتور اشنایدر Schneider

از پر کاربرد ترین کنتاکتور هایی که در تابلو برق های مختلف استفاده میشود، کنتاکتور اشنایدر میباشد که از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است و عمر بسیار طولانی دارد. اشنایدر الکتریک برای تولید و ارتقا کیفی این تجهیز بودجه، زمان و انرژی زیادی را متمرکز کرده چرا که این محصول از مهم ترین و حائز اهمیت ترین تجهیزاتی ست که در تابلو برق استفاده میشود و هرگونه مشکل در عملکرد آن ممکن است باعث بروز اختلال و خسارت گردد.

همه چیز در مورد کمپانی برق صنعتی اشنایدر الکتریک

لذا خرید و استفاده از جنس اصلی کنتاکتور در کنار مرغوبیت و استاندارد بودن آن از جمله مواردی ست که باید در خرید کنتاکتور به آن توجه کافی داشت.

بهترین راه خرید تجهیزات برق صنعتی اشنایدر، تهیه و خرید آنها از طریق شرکت های معتبر و نمایندگی های این کمپانی ست. چرا که نوع تقلبی این برند به راحتی یافت میشود و اگر خرید از واسطه های غیر معتبر انجام بگیرید ممکن است مصرف کننده دچار اشتباه شده و کالای تقلبی و فیک را به نام کالای اصلی خریداری کند و در استفاده از آن ها با مشکلات جدی مواجه شود.

خرید سافت استارتر اشنایدر Schneider

یکی دیگر از تجهیزات بسیار مهم که برند اشنایدر آن بسیار محبوب و البته کم یاب است سافت استارتر اشنایدر میباشد. این تجهیز در انواع مختلفی تولید میشود و رنج های توانی و ولتاژی متفاوتی دارد. بهترین مرجع تهیه و خرید سافت استارتر های اشنایدر Schneider، ارتباط و خرید از نمایندگی برق صنعتی اشنایدر در لاله زار است که یکی از معتبر ترین آنها الکتروشایلی است. الکتروشایلی با ارائه سافت استارتر اشنایدر اصلی با بهترین قیمت و ارسال سریع یک گزینه بسیار عالی برای مصرف کنندگان عزیز میباشد.

چرا اشنایدر الکتریک؟ چرا الکتروشایلی؟

در پاسخ به بخش اول سوال و اینکه اساس چرا اشنایدر را باید انتخاب کنیم؟

مرغوبیت، استاندارد بودن و کیفیت بالا و عمر بالا از مهم ترین مولفه های انتخاب و خرید تجهیزات برق صنعتی در هر برندی میباشد. اشنایدر تمامی این موارد را داراست و در مقایسه با سایر برندهای رقیب، مزیت های رقابتی و کیفیتی بسیار بیشتری دارد.

اشنایدر الکتریک فرانسه همواره مورد توجه کارشناسان و اساتید حوزه برق صنعتی بوده و این نمیتواند اتفاقی باشد بلکه دلیل اصلی و قطعی آن سطح بسیار بالای کیفیت و استاندارد بودن تجهیزات این برند است. بدون شک تمامی مصرف کنندگان و افرادی که با این تجهیزات کار کرده اند تجریه بسیار خوبی از استفاده از این محصولات فرانسوی دارند.

حال به بخش دوم سوال بپردازیم؛ چرا الکتروشایلی؟

مدتی ست که نام الکتروشایلی در میان تامین کنندگان و مصرف کنندگان حوزه برق صنعتی بسیار سر زبان ها افتاده است. ارائه کالای اصلی در کنار قیمت مناسب، کیفیت و سرعت ارسال، سرعت روند تامین کالا و تضمین اصالت کالا از جمله مواردی ست که موجب موفقیت مجموعه الکتروشایلی در مسیر تهیه و تامین تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون شده است.

الکتروشایلی با سابقه ۱۵ ساله مدیرانش در عرصه تامین و توزیع انواع کالاهای برق صنعتی، یکی از اصلی ترین نمایندگان فروش تجهیزات اشنایدر، هیوندای، چینت، ال اس، ADT و زیمنس و ISBS است که مرجع مطمئن و معتبری برای مصرف کنندگان داخلی ست تا با خیالی آسوده اقدام به خرید این تجهیزات کنند.

همه چیز در مورد کمپانی برق صنعتی اشنایدر الکتریک

کارشناسان واحد فنی و فروش الکتروشایلی از طریق تماس تلفنی، واتس اپ و اینستاگرام آماده پاسخ گویی به استعلامات و درخواست های خرید مصرف کنندگان بوده و در این مسیر شما را راهنمایی و مشاوره خواهند داد.

اشنایدر الکتریک یا هیوندای الکتریک؟

طبیعتا مقایسه ی صفر یا صدی بین برندهای برق صنعتی نظیر اشنایدر و هیوندای که از معتبرترین و برترین برند های تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون میباشند، کار صحیح و علمی نیست. هر کدام از این برندها در برخی محصولاتشان دارای استانداردهای بالای کیفتی هستند که باعث شده تا این محصولات در رده پرفروش ترین ها و بهترین های بازار برق صنعتی جهان و ایران قرار بگیرد.

اما با نگاهی کارشناسانه به این دو برند میتوان گفت که هر دو از جایکاه خوبی در بین تامین کنندگان و مصرف کنندگان حوزه برق صنعتی برخوردار هستند و هر کدام در دسته ای محصولاتشان پیشتاز کیفیت و فناوری برقی محسوب میشوند.

ELECTROSHAILI  نمایندگی فروش و تامین تجهیزات برق صنعتی هیوندای Hyundai، برق صنعتی اشنایدر Schneider، برق صنعتی سکومک فرانسه Socomec، برق صنعتی چینت Chint، برق صنعتی زیمنس Siemens، برق صنعتی LS و اینورتر های ADT را برعهده داشته و هدف خود را رضایت همه جانبه مشتری و تعهد به ارائه قیمت مناسب و کیفیت بالای توزیع میداند.

تلفن تماس با کارشناسان الکتروشایلی:

واحد فروش:

۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۲ | ۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۳ | ۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۴ | ۰۹۱۰-۷۲۴۹۰۷۴

واحد فنی:

۰۲۱۶۶۳۴۴۷۱۴ | ۰۹۱۲۶۳۹۸۹۶۱

پشتیبانی آنلاین:

۰۹۳۵۴۰۲۰۹۱۴ | ۰۲۱-۶۶۳۴۴۶۹۶ 

کد خبر: ۱۲۴٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha