۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
«جزییات هزینه‌های انرژی» نخستین شرکت بر کدال نشست
در راستای ابلاغیه اخیر سازمان بورس؛

«جزییات هزینه‌های انرژی» نخستین شرکت بر کدال نشست

شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در راستای ابلاغیه اخیر سازمان بورس مبنی بر انتشار جزییات هزینه‌های انرژی در سال مالی ۱۴۰۰ و پیش‌بینی سال مالی ۱۴۰۱، اقدام به انتشار این جزییات بر سامانه کدال کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بر اساس جزییات هزینه‌های انرژی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین، میزان مصرف گازوییل این شرکت تا پایان سال جاری ۵۰ هزار تن، میزان مصرف گاز سوخت در دوره مالی یاد شده، ۲ میلیون و ۳۲۳ هزار متر مکعب، میزان مصرف برق در دوره یک ساله منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، میزان ۵ هزار و ۶۱۳ مگاوات ساعت و میزان مصرف آب در این دوره، یک میلیون و ۳۹ هزار و ۸۰۰ متر مکعب اعلام شده است.

همچنین، پیش‌بینی می‌شود میزان مصرف گازوییل، گاز سوخت، برق و آب این شرکت در سال مالی ۱۴۰۱، به ترتیب ۱۴۵ هزار و ۵۰۰ لیتر، ۶ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۲۶۳ متر مکعب، ۱۶ هزار و ۸۳۸ مگاوات ساعت و ۳ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۴۰۰ متر مکعب باشد.

«جزییات هزینه‌های انرژی» نخستین شرکت بر کدال نشست

یادآور می‌شود، براساس ابلاغیه سازمان بورس در تاریخ ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۰، تمامی شرکت‌های تولیدی ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین، تمامی حسابرسان معتمد این سازمان موظف به انتشار هزینه‌های انرژی سال مالی ۱۴۰۰ و پیش‌بینی سال مالی ۱۴۰۱ در سامانه کدال تا تاریخ ۱۵ دی ماه سال جاری شدند.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha