۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
راه اندازی فروشگاه آنلاین رایگان با اپلیکیشن «قایا» گوگل
تازه های فناوری؛

راه اندازی فروشگاه آنلاین رایگان با اپلیکیشن «قایا» گوگل

شرکت قایا به تازگی از اپلیکیشن اختصاصی خود برای راه اندازی فروشگاه آنلاین شخصی کاربران خبر داده که شما را قادر به تاسیس یک فروشگاه رایگان با خدمات متنوع در فضای مجازی می سازد.

به گزارش بازار، انکوباتور Area ۱۲۰ Google پلتفرم سازنده وب سایت و تجارت الکترونیک جدیدی به نام Qaya راه اندازی کرده است که اکنون به صورت نسخه بتا در ایالات متحده در دسترس است.

بر اساس یک پست وبلاگی جدید، ناتانیل نداف-هافری، یکی از بنیانگذاران و جنرال موتورز قایا، این ایده را در دوران کار از خانه در طول همه گیری همه گیر و پس از تعامل گسترده با صاحبان مشاغلی که فکر می کردند تجاررت آنلاین سختی های زیادی در پی دارد، ابداع کرده است. 

این ایده نهایتا منجر به ایجاد محصول جدیدی به نام قایا شد که ویترین فروشگاه اینترنتی را برای سازندگانی که می‌خواهند محصولات و خدمات را مستقیماً به مخاطبان خود بفروشند، فراهم می‌کند.

این شرکت تیم کوچک و چابکی دارد که معتقد است سازندگان نسل بعدی بازار، کارآفرینان هستند. به عنوان مدیران عامل کسب و کار خود، آنها به ابزارهای تجاری مشابهی نیاز دارند که هر بنیانگذار موفقی ذر اخیتار دارد.

قایا اولین بار آزمایش زنده سرویس جدید خود را در اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز کرد و از آن زمان، این شرکت از سازندگان روی پلتفرم خود، طرفداران آنها و سایر پروژه های اقتصادی تجربیات گوناگونی راکسب کرده که از آنها برای توسعه پلتفرم خود بهره برداه است. 

سازندگان در Qaya می‌توانند همه چیز را از راهنمای تمرین گرفته تا فیلترهای عکس، الگوهای بهره‌وری، الگوهای بافتنی و سایر محصولات دست ساز یا غیر دست ساز بفروشند. این شرکت در حال حاضر از محصولات با درگاه پرداخت و خدمات رایگان با ویژگی‌های جدیدی مانند انعام، اشتراک و سایر انواع کسب درآمد پشتیبانی می کند. 

با ثبت‌نام در Qaya، سازندگان می‌توانند از این سرویس به عنوان مرکز تمام فعالیت‌های تجاری خود در سراسر وب استفاده کنند. حساب شبکه های اجتماعی خود را به وب سایت متصل کرده و محصولات دیجیتالی را که آپلود می کنند یا محصولات و خدمات میزبانی شده در سایت های دیگر را نیز به نمایش بگذارند. این شرکت به همه کاربران خود یک دامنه yourname.channel یا qaya.store/your-name سفارشی با قابلیت پرداخت داخلی ارائه می‌کند.

در عین حال، قایا همچنین ابزارهای مدیریت مشتری و تجزیه و تحلیل را توسعه داده است که سازندگان می توانند از آنها برای ارتباط با طرفداران خود و درک عملکرد فروش و محتوا استفاده کنند، در اخیتار آنها قرار می دهد. قایا همچنین شروع به ادغام با سایر محصولات Google از جمله قفسه کالای YouTube کرده است و سازندگان واجد شرایط YouTube اکنون می توانند محصولات قایا را مستقیماً زیر ویدیوها در کانال های YouTube خود تبلیغ کنند.

قایا در حال حاضر در ایالات متحده در مرحله نسخه آزمایشی بتا است؛ اگرچه این شرکت امیدوار است به زودی پلتفرم خود را در سایر کشورها نیز راه اندازی کند.

کد خبر: ۱۲۴٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha