۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
اعتبارات صندوق توسعه استانی در راه های قزوین هزینه می شود
استاندار قزوین:

اعتبارات صندوق توسعه استانی در راه های قزوین هزینه می شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: نوسازی شبکه حمل و نقل و راه‌های قزوین را با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه استانی در بودجه سال آینده با جدیت اجرایی می کنیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ‌ محمد مهدی اعلایی گفت: حمل و نقل در توسعه کشور و استان نقش مهمی دارد و به عنوان یک موضوع استراتژیک مطرح شده و در دستور کار دولت و مسئولان استانی قرار دارد.

وی اضافه کرد: برای حمایت از همه ارکان این حوزه نگاه ما مثبت است و تلاش می کنیم با بهره گیری از اعتبارات تعیین شده به نوسازی و روان سازی و توسعه شبکه اقدام کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: در سالهای اخیر هرچند برای تامین منابع مالی مورد نیاز مشکلاتی داشتیم و با محدودیت مالی روبرو شدیم اما امیدواریم در سال جاری و پیش بینی هایی که در بودجه سال آینده دیده شده بتوانیم بهتر عمل کنیم.

اعلایی یادآورشد: در بودجه سال ۱۴۰۱ اعتباراتی دیده شده و ما امیدواریم بتوانیم از منابع مالی دولت و نیز در سطح استان از دارایی های مازاد  دستگاه های اجرایی که در اختیار قرار می گیرد برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و جاده ای استفاده کنیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در سال آینده در بودجه پیشنهادی دولت قرار است از محل فروش اموال مازاد دولت صندوقی تشکیل شده و این منابع در آن تزریق شود و ما قادر خواهیم بود از اعتبارات صندوق توسعه استانی است که منابع قابل توجهی در این صندوق از سوی دولت تامین شده و مابقی  در استان می شود کارهای خوبی را اجرایی کنیم.

اعلایی یادآورشد: استان قزوین مزیت قاب توجهی در راه و حمل و نقل دارد و حتما بخشی از این اعتبارات را برای تقویت و بهبود فرآیند توسعه ای در مسیر حمل و نقل و نوسازی ناوگان استفاده می کنیم.

وی در خصوص افتتاح طرح کمربندی نسیم شمال هم اظهارداشت: این طرح مهم که به دلایلی با کندی مواجه شده و طولانی شده بود امروز و در دور جدید دشورا شتاب گرفته و امروز افتتاح شد که از دستاوردهای آن در راوان سازی سازی ترافیک برخوردار خواهیم شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: افتتاح کمربندی نسیم شمال نشات گرفته از یک رفتار و حرکت جهادی و تحول گرایانه و توسعه طلبانه است که توسط شهرداری و شورا به بهره برداری رسید که جای تقدیر دارد.

اعلایی گفت: این پروژه امروز با جدیت شورا و شهردار زیر بار ترافیک می رود و امیدواریم بزودی شاهد افتتاح طرح های مشابهی در عرصه خدمت رسانی بیشتر به مردم باشیم.

کد خبر: ۱۲۴٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha