۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
API بیمه حوادث انفرادی پادیوم

API بیمه حوادث انفرادی پادیوم

پادیوم یک پلتفرم ارائه API و خدمات دیجیتال است که با ایجاد یک بستر امن، فرایند ورود کسب‌وکارها به فضای دیجیتال را سهولت می‌بخشد.

به گزارش بازار، پادیوم یک پلتفرم ارائه API و خدمات دیجیتال است که با ایجاد یک بستر امن، فرایند ورود کسب‌وکارها به فضای دیجیتال را سهولت می‌بخشد. در بازارچه API  پادیوم API های حوزه‌های مختلف از جمله مالی و بانکی، خرید، فروش، پرداخت، نقشه و مسیریابی، تفریحی، گردشگری، خدمات کاربردی، بورس و بیمه ارائه می‌شود.

صنعت بیمه در سال‌های اخیر شاهد تغییر و تحول‌های بسیاری بوده است. گسترش اینترنت، پیشرفت تکنولوژی و محبوبیت تلفن‌های همراه هوشمند باعث شده‌اند تا چهره صنعت بیمه به طور کامل تغییر کند. فضای دیجیتال فرصت‌های جدیدی برای بازاریابی و ارائه خدمات پدید آورده است. امروزه هر فرد می‌تواند به راحتی و با چند کلیک، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند. کسب‌وکارهای فعال در عرصه بیمه نیز تغییر ماهیت داده‌اند و حالا به لطف API ها می‌توانند تمام خدمات خود را به راحتی و در خانه به دست مشتریان برسانند.

API های پادیوم

بیمه حوادث انفرادی یکی از پرکاربردترین خدمات صنعت بیمه است. به وسیله بیمه حوادث انفرادی افراد می‌توانند خود و خانواده‌شان را در برابر حوادث غیر مترقبه و پاندمی‌هایی نظیر کرونا بیمه کنند. حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند. بنابراین داشتن یک بیمه حوادث به یکی ضرورت‌های زندگی تبدیل شده و هر روز افراد بیشتری به استفاده از این بیمه‌ها ترغیب می‌شوند.

 API بیمه حوادث انفرادی پادیوم به کسب‌وکارهای فعال در حوزه‌های مختلف اجازه می‌دهد با هزینه‌ای بسیار کم و به راحتی، درخواست صدور بیمه های خرد را ثبت کنند. به کمک این API کسب‌وکارها می‌توانند اشخاص را در بازه زمانی دلخواه، از چند روز گرفته تا چند ماه، در برابر حوادث گوناگون و یا پاندمی‌هایی نظیر کرونا بیمه کنند.

برای مثال کسب‌وکارهای گردشگری می‌توانند لیدرها، مسافران و یا رانندگان را برای طول مدت سفر در برابر حوادث جاده‌ای یا غیر جاده‌ای بیمه کنند. همچنین کسب‌وکارهای ارائه دهنده خدمات روزانه مانند سرویس‌های نظافت یا تعمیر در محل نیز می‌توانند متخصصین و تکنسین‌های خودشان را در روزها یا ساعت‌هایی که خدمات ارائه می‌دهند، بیمه کنند. انعطاف زمانی، سادگی فرایند ثبت و هزینه بسیار کم بیمه به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کیفیت خدمات خود را بهبود بخشیده و مشتریان و متخصصین خود را بیش از پیش خوشحال کنند.

مزایای استفاده از بیمه حوادث انفرادی

با استفاده از این بیمه، در صورتی که بیمه شده در طول مدت زمان بیمه دچار سانحه شود، بیمه هزینه‌های بستری در بیمارستان و سایر هزینه های پزشکی را پرداخت می‌کند. همچنین هزینه درمان افرادی که در طول این مدت به کرونا دچار می‌شوند نیز بر عهده بیمه خواهد بود. در صورت فوت بیمه شده غرامت مورد توافق به وارثان وی پرداخت می‌شود. در صورت آسیب دائمی مانند قطع عضو و یا از کارافتادگی، بیمه غرامت پیش‌بینی شده را به طور کامل پرداخت خواهد کرد.

چرا پادیوم؟

پادیوم با کمک نیروهای متخصص خود یک پلتفرم امن و کارآمد را ایجاد کرده که در آن افراد می‌توانند در طی چند مرحله و به صورت آنلاین، کسب‌وکار خود را ثبت کرده و از خدمات ارائه‌شده استفاده کنند. دوسویه بودن پادیوم یک فضای رقابتی را ایجاد می‌کند که در آن ارائه دهندگان تلاش می‌کنند با ارائه بهترین قیمت، خدمات با کیفیتی ارائه کنند. شما هم اگر کسب و کاری دارید که می‌تواند از این سرویس استفاده کند، می‌توانید همین امروز آن را از پادیوم دریافت کنید.

کد خبر: ۱۲۴٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha