۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان

تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در نمایشگاه تستا نیازهای حوزه کشاورزی ارائه شده تا شرکت‌های دانش بنیان، محققین و جوانان نخبه کشور برروی این نیازها سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد ظهر پنجشنبه، در بازدید از سومین دوره نمایشگاه تستا (تقاضای ساخت و تولید ایرانی)، افزود این نمایشگاه دارای ارزش‌های بسیار خوبی است و در حوزه کشاورزی هم می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی افزود: در این نمایشگاه بخشی از توانمندی‌های سازمان تات به عنوان بزرگترین حامی امنیت غذایی کشور، ارائه شده است، همچنین نیازهای حوزه کشاورزی هم در این نمایشگاه ارائه شده تا شرکت‌های دانش بنیان، محققین و جوانان نخبه کشور بر روی این نیازها سرمایه‌گذاری کنند و یا اگر توانمندی در این حوزه وجود دارد و ما از آن بی اطلاع هستیم به عرصه آورده شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۲۲۰ نیاز در حوزه کشاورزی ارائه شده است، البته نیازهای حوزه فناوری بیش از این اعداد است.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های سازمان "تات" برای نفوذ دانش و فناوری به حوزه کشاورزی ایران، اتفاقات خوبی در این عرصه رقم بخورد.

ساداتی نژاد ادامه داد: در مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت هم نگاه خوبی به حوزه‌های انتقال فناوری در بخش کشاورزی و آب وجود دارد.

وی تاکید کرد: ما دچار ضعف علم و فناوری هستیم که در تجاری سازی کشاورزی ایران و حرکت به سمت کشاورزی تجاری بسیار حائز اهمیت است، امیدواریم با حضور جوانان و شرکت‌های دانش بنیان در کنار سازمان تات، بتوانیم اتفاق خوبی را در تولید، خودکفایی، تولید محصول سالم برای مردم و تقویت امنیت غذایی رقم بزنیم.

کد خبر: ۱۲۴٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha