۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
نظارت بر بازار قزوین تشدید می‌شود
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:‌

نظارت بر بازار قزوین تشدید می‌شود

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، نظارت بر بازار و مراکز عرضه استان تشدید می‌شود و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی اظهار داشت:‌ در ادامه بازدیدها از واحدهای تولیدی استان از چند واحد کلان تولیدی در زمینه محصولات غذایی، ماسک، تولید شیر و دیوارهای پیش ساخته بازدید به عمل آمد.

 محمدی گفت: همچنین در این بازدیدها برای یک واحد تولیدی که اقدام به تولید اغذیه نیمه آماده می کرد به علت گرانفروشی و افزایش قیمت بدون مجوز، پرونده تخلف تشکیل شد که در حال بررسی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: در بازرسی ها از واحدهای عرضه و پخش محصولات شب یلدا نیز تخلفات متعددی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و ارایه نکردن فاکتور معتبر، احراز تخلف شد که پرونده در حال سیر قانونی است و با متخلفان با اشد مجازات برخورد خواهد شد. 

محمدی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی، گفت: در این راستا برای یک واحد تولیدی ماسک بدون مجوز نیز پرونده تخلف تشکیل شد و تعداد ۱۶۰ بسته ماسک توقیف شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودرو که اقدام به قاچاق البسه کرده بود با بیش از ۳۰ ثوب انواع البسه خارجی در اتوبان قزوین – زنجان کشف شد و عامل آن پس از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت ۶۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

کد خبر: ۱۲۴٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha