۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
قزوین ظرفیت رسیدن به رشد اقتصادی ۸.۴ درصدی را دارد
استاندار قزوین:

قزوین ظرفیت رسیدن به رشد اقتصادی ۸.۴ درصدی را دارد

قزوین- استاندار قزوین گفت: قزوین با توجه به زیرساخت‌های مناسب برای سال آینده ظرفیت رسیدن به رشد ۸.۴ درصدی اقتصادی را دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،‌محمد مهدی اعلایی روز پنجشنبه در دیدار با رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای افزود: برای تحقق این مهم نیازمند ۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه هستیم که امکان جذب آن با برنامه ریزی لازم وجود دارد.

وی اظهار داشت: با جهش در رشد اقتصادی اتفاقاتی خوبی را در زمینه اشتغالزایی شاهد خواهیم بود.

استاندار قزوین گفت: قزوین از کمبود نیروهای ماهر و متخصص رنج می برد و سرمایه گذاران در این حوزه با خلاهای زیادی روبه رو هستند که این مهم جایگاه و اهمیت مهارت را به ما نشان می دهد.

اعلایی اظهار داشت: می توان با حمایت سازمان فنی و حرفه ای، شهرک دانشگاهی موجود در شهرستان آبیک را به دلیل کاهش جمعیت دانشجویی و رغبت جوانان به دریافت آموزش های مهارتی به یک شهرک مهارتی تبدیل کرد.

استاندار قزوین گفت: قزوین صاحب صنایع متکثر و متنوعی است و ظرفیت های بالایی در حوزه کشاورزی و گردشگری دارد که رونق سرمایه گذاری در آنها همزمان نیازمند تربیت نیروهای ماهر و متخصص است.

کد خبر: ۱۲۴٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجتبی واحدی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      1 0
      یک صنعتگر ۳۰ ساله در شهر صنعتی البرز هستم و امیدوارم دولت جدید برای رسیدن به نرخ رشد ۸ درصد به زیر ساخت‌ها این استان مثل فرودگاه مجهز و بین المللی و حمل و نقل ریلی همچنین مترو هشتگرد به قزوین را در دستور کار فوری قرار دهد ظرفیت‌های این استان برای مسئولین پایتخت نشین ناشناخته‌ است و این استان می‌تواند تاثیر فراوانی بر رشد اقتصادی بدون نفت کشور داشته باشد