۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
رئیس‌جمهور و برخی اعضای کابینه دولت سیزدهم روز جمعه میهمان یزد هستند
استاندار یزد:

رئیس‌جمهور و برخی اعضای کابینه دولت سیزدهم روز جمعه میهمان یزد هستند

یزد- استاندار یزد از سفر رئیس‌جمهوری و هفت وزیر کابینه دولت سیزدهم به استان یزد در روز جمعه ۲۶ آذرماه در دوازدهمین سفر استانی خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهران فاطمی چهارشنبه شب در نشست خبری فوق العاده در استانداری یزد در خصوص سفر رئیس جمهوری به یزد اظهار داشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جمعه ۲۶ آذرماه در دوازدهمین سفر استانی خود به همراه برخی از وزرای هیئت دولت سیزدهم به استان یزد سفر می‌کند.

وی با بیان این‌که سفرهای استانی رئیس جمهور با رویکرد جدید در دولت سیزدهم انجام می‌شود، افزود: وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان یزد و اشکذر، شهرستان ابرکوه و مهریز وزیر جهاد کشاورزی، خاتم و مروست وزیر بهداشت و معاون راه و شهرسازی، شهرستان بافق و بهاباد وزیر اقتصاد و معاون امور معدنی وزیر صمت، شهرستان میبد وزیر راه وشهرسازی، وزیر نیرو در شهرستان تفت و وزیر ورزش و جوانان و مدیر عامل شرکت گاز در شهرستان اردکان حضور خواهند یافت.

نماینده عالی دولت در استان یزد با بیان اینکه بازدید از برخی طرح‌های در دستورکار استان و همچنین بازدید سرزده از جمله برنامه های رئیس جمهور خواهد بود، خاطرنشان کرد: دیدار با اقشار مختلف مردم بخش دوم در این برنامه یک روزه است که اقشار مختلف انقلابی، گردشگری، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی در نشست های مختلف پیام خود را به گوش رئیس جمهور خواهند رساند.

فاطمی افزود: بدون هیچ محدودیت حزبی و جناحی ولی به دلیل محدودیت های کرونایی با حضور حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از نمایندگان اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور معاونین ۲۹ وزیر و سازمانهای کشوری در این سفر درباره طرح های در دستورکار این دوره سفر رئیس جمهور گفت: این طرح ها دارای دو ویژگی ردیف بودجه و پیشرفت بالای ۵۰ درصدی هستند.

به گفته وی، برگزاری جلسه شورای اداری با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان را بخش سوم سفر آیت الله رئیسی در استان و جلسه جمع بندی و ارائه مصوبات سفر از دیگر برنامه های این سفر است.
استاندار یزد همچنین با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه ۱۱۱ برای ارتباط با رئیس جمهور تأکید کرد: عموم مردم می توانند از طریق این سامانه مطالب خود را با رئیس جمهور در میان گذاشته و نسبت به پیگیری مطالبات خود اقدام کند.

کد خبر: ۱۲۴٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha