۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
شبکه جاده‌ای یزد برای تردد ایمن است| کمبود نیروی راهداری
مدیرکل راهداری یزد:

شبکه جاده‌ای یزد برای تردد ایمن است| کمبود نیروی راهداری

یزد- رستگاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد از قابل تردد بودن شبکه جاده‌ای، از تردد روان و ایمن در محورهای مواصلاتی استان یزد خبر داد.

محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت:با شروع بارش‌ها 135 نفر از پرسنل و راهداران به صورت مستقیم درگیر شده و با تلاش‌های شبانه‌روزی و به کاری گیری 115 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و همچنین بهره‌گیری از ماشین‌آلات بخش خصوصی، توانستیم تردد روان و ایمن را در محورها برقرار کنیم.

وی در رابطه با خسارت‌های وارده به شبکه راه‌ها، اذعان کرد: با توجه به حجم عظیم بارندگی و سیلاب ‌ها، قطعاً خسارت‌های وارد به شبکه جاده‌ای استان بسیار سنگین است که در روزهای آتی با فروکش کردن شدن بارندگی، پایش جاده‌ای انجام شده و به صورت رسمی میزان خسارت اعلام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد از تلاش‌های تک‌تک افراد در مجموعه راهداری استان که به صورت شبانه‌روزی و با جان‌ودل برای ایجاد امنیت و ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی تلاش می‌کنند، تشکر کرد.

وی تصریح کرد: یکی از معضلات جدی و همیشگی مجموعه راهداری که بارها بر رفع آن تأکید شده و در چنین شرایطی بیش‌ از پیش محسوس است، کمبود نیروی انسانی است که بر روند ارائه خدمات، کیفیت و کمیت آن به شدت تأثیرگذار و آسیب‌پذیر است.

کد خبر: ۲۸۴٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha