۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
نهاده دامی دامداران یزدی تامین می شود| یزد پایانه گمرکی محموله های پروتئینی وارداتی
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد:

نهاده دامی دامداران یزدی تامین می شود| یزد پایانه گمرکی محموله های پروتئینی وارداتی

یزد- سلیم، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد از تامین به موقع نهاده دامی بین دامپروران واجد شرایط از طریق عرضه در سامانه بازارگاه خبر داد

نادر سلیم در گفت وگو با خبرنگار بازار با اشاره به توزیع بیش از ۸۹ هزار تن نهاده دامی در سال ۱۴۰۲ بین دامپروران واجد شرایط از طریق عرضه در سامانه بازارگاه، اظهار کرد: نهاده های توزیع شده در سال گذشته شامل ۴۱ هزار و ۲۳۱ تن ذرت، ۲۸ هزار و ۳۶۶ تن کنجاله سویا و ۲۰ هزار و ۵۷ تن جو بود که بین دامداران واجد شرایط توزیع شد.

وی افزود: در راستای حفظ و پایداری تولید مقدار ۱۷ هزار و ۶۷۲ تن انواع نهاده شامل ( ۶ هزار و ۲۹۱ تن ذرت، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن جو و ۸۱ تن کنجاله سویا ) به صورت مدت دار توزیع شده است .

سلیم ادامه داد: این اداره کل به عنوان عضو اصلی و دائمی کارگروه تنظیم بازار استان و نیز عضو فعال در تصمیمات و اجرای مصوبات این کارگروه در راستای تامین، توزیع، نظارت و تنظیم بازار فعالیت میکند.

به گفته این مقام مسئول با توجه به اینکه استان یزد پایانه گمرکی محموله های پروتئینی وارداتی است، در همین راستا سال ۱۴۰۲ مقدار ۶ هزار و ۲۵۵ تن مرغ و هزار و ۱۳۴ تن گوشت منجمد به استان وارد که مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ تن آن از طریق گمرک ترخیص و به سایر استانها ارسال شده است.

کد خبر: ۲۸۴٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha