۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
بهره‌گیری از تعرفه گمرکی صفر ازبکستان برای صادرات محصولات کشاورزی کرمان
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان تاکید کرد

بهره‌گیری از تعرفه گمرکی صفر ازبکستان برای صادرات محصولات کشاورزی کرمان

کرمان- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به صفر بودن تعرفه گمرکی ازبکستان به دلیل خسارت وارده به محصولات کشاورزی این کشور، بر بهره‌گیری از این موقعیت برای صادرات محصولات استان تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، حسین مهرابی در کارگروه توسعه صادرات استان کرمان از استقبال و علاقمندی استان برای میزبانی از نمایشگاه‌های بین‌المللی و افزایش سطح همکاری و تبادلات تجاری با دیگر کشورها نام برد.

مهرابی با اشاره به گفته مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کرمان مبنی بر صفر بودن تعرفه گمرکی ازبکستان به دلیل خسارت وارده به محصولات کشاورزی این کشور، بر بهره‌گیری از این موقعیت برای صادرات محصولات استان تاکید کرد و از اتاق بازرگانی و سازمان‌های جهاد کشاورزی شمال و جنوب استان خواست تا اطلاع‌رسانی لازم در این مورد را انجام دهند.

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در جزیره کیش نیز در این جلسه توسط شرکت نمایشگاه‌های جنوب شرق مطرح شد که مورد موافقت و تصویب کارگروه توسعه صادرات استان قرار گرفت.

این نمایشگاه بهمن ماه امسال در بخش‌های صنعت، معدن، بازرگانی، خدمات، گردشگری و صنایع دستی با حضور هیات‌های تجاری خارجی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۲۴٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha