۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تغییر خطوط ۴۰ واحد و افزایش ظرفیت ۵۲ واحد برای تولید اقلام مرتبط با کرونا
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران مطرح کرد:

تغییر خطوط ۴۰ واحد و افزایش ظرفیت ۵۲ واحد برای تولید اقلام مرتبط با کرونا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: ۴۰ واحد تولیدی در استان تهران خطوط خود را برای تولید مواد بهداشتی و درمانی مرتبط با کرونا تغییر داده اند و ۵۲ واحد دیگر به افزایش ظرفیت تولید خود مبادرت ورزیدند.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، صابر پرنیان، با بیان این مطلب افزود: در بخش تولید اقلام و کالاهای مرتبط با درمان و پیشگیری از بیماری کرونا کمک های ویژه ای داشتیم و در این راستا مجوز تغییر خطوط تولیدی برای تولید مواد ضدعفونی و شوینده و ماسک را خارج از بروکراسی اداری و در سریعترین زمان ممکن صادر کردیم.

وی اضافه کرد: در تولید مواد ضدعفونی کننده (دست، پوست و سطوح) و شوینده نیاز بازار به صورت کامل مرتفع شده و هیچ نیازی در بازار وجود ندارد و در استان تهران نیز متعاقب کشور هیچ مشکلی نداریم.

پرنیان در خصوص ماسک نیز گفت: در تولید ماسک شاهد افزایش تولید و افزایش خطوط تولیدی بوده ایم، به عنوان نمونه در شهرک نصیر آباد یک واحد تولید ماسک داشتیم که الان به ۵ واحد افزایش یافته است و در این هفته ۴ خط تولید جدید ماسک نیز توسط تولیدکنندگان اضافه می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمهیدات و هماهنگی های لازم برای تردد کارگران و کارفرمایان به واحدهای تولیدی بدون هیچ گونه مشکلی انجام شده است و در این راستا معرفی نامه‌ها و کارت های شناسایی صادر شده است.

پروتکل بهداشتی ویژه ای برای شهرک‌ها صنعتی آماده شده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اعلام اینکه پروتکل بهداشتی ویژه ای برای شهرک‌ها و محیط های صنعتی آماده و اطلاع رسانی شده است، بیان کرد: ۸۰ بافت صنعتی و شهرک صنعتی دولتی و غیردولتی داریم که حدود ۴۰۰ هزار نفر اشتغال مستقیم دارند و در ورودی این بافت‌ها و شهرکهای صنعتی تست غربالگری انجام می شود و حتی در ورودی واحدهای صنعتی نیز تست غربالگری داریم.

درمانگاه‌های شهرک‌های صنعتی فعال شده است

پرنیان با بیان اینکه شهرکهای صنعتی به صورت مداوم ضدعفونی می شود، گفت: HSE شهرکها و واحدهای صنعتی برنامه های آموزشی دارند که به صورت هماهنگ کار می کنند و درمانگاه‌های شهرک‌ها نیز فعال شده است که با شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها ارتباط برقرار کرده اند.

وی با اشاره به جلسه ای که با منتخبین صنعتگران و صنوف تولیدی استان تهران داشته است، اضافه کرد: در آن جلسه ضمن تجزیه و تحلیل آثار کرونا، مشکلات مطروحه جمع بندی شد و راهکارهای لازم برای پیشنهاد به مراجع ذیربط ارایه گردید.

تولیدکنندگان در حوزه تامین مایحتاج عمومی مردم هیچ مشکلی ندارند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اعلام اینکه تولیدکنندگان در حوزه تامین مایحتاج عمومی مردم هیچ مشکلی ندارند، گفت: تولید کشور با رعایت نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی مصوب بدون هیچ گونه مشکلی تعطیل ناپذیر است و برنامه ای برای تعطیلی تولید کشور وجود ندارد.

پرنیان اضافه کرد: اگر تولیدکنندگان عزیز مشکلی را نیز مطرح کنند به صورت ویژه و آنی مورد پیگیری قرار خواهیم داد و حتی بسته حمایتی ویژه ای را نیز برای شهرکهای صنعتی طراحی می کنیم و تا ۳۰ فروردین ماه از بسته جهش تولید رونمایی خواهد شد.

کد خبر: ۱۲٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha