۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
عددگذاری در قانون دائمی خلاف نظام قانون نویسی است
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس:

عددگذاری در قانون دائمی خلاف نظام قانون نویسی است

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: در قانون دائمی به دلیل نبود پیوست نباید عدد و رقم ذکر شود و این امر خلاف نظام قانون نویسی است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن زنگنه در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه در قانون دائمی به دلیل نبود پیوست نباید عدد و رقم ذکر شود، گفت: امروز در مجلس موضوعی باب شد که تاکنون اتفاق نیفتاده بود.  

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در قانون دائمی برای اجرای رتبه بندی معلمان ۱۲.۵ هزار میلیارد تومان از ابتدای برج ۶ در نظر گرفته شد، این امر به این دلیل است که ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نگران است دولت آن را اجرایی نکند، ما نمی توانیم برای نگرانی از اجرای قانونی توسط دولت نظام قانون نویسی را عوض کنیم. در هیچ قانون دائمی مشاهده نمی کنید که برای منابع بودجه آن هم در شش ماهه گذشته عدد ذکر کرده باشد.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت:  شما در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حضور دارید و مطلع هستید که برای رتبه بندی معلمان در بند و تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است و ضرورتی برای تعیین رقم وجود نداشت.

وی ادامه داد: بند و تبصره ۲ به طور کامل تحقق پیدا نکرد و لذا بنا شد دولت از منابع دیگری این تعهدات را عملی کند.

کد خبر: ۱۲۳٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha