۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
۱۱۰ واحد صنفی و تولیدی متخلف دماوند پلمب شدند
رئیس اداره صمت دماوند:

۱۱۰ واحد صنفی و تولیدی متخلف دماوند پلمب شدند

دماوند - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند بر لزوم شیفت‌بندی ۳۰ درصد از پرسنل واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی این شهرستان تاکید کرد و گفت: ۱۱۰ واحد صنفی و تولیدی متخلف پلمب شدند.

آرش آقاجان احمدی، در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۸۰۰ اخطار پلمب به واحدهای صنفی، تولیدی و ... داده شده که بیش از ۱۱۰ مورد آن‌ها پلمب و همه بر اساس رعایت نکردن فعالیت بر مبنای مصوبات ستاد ملی کرونا یا بی توجهی به اصول بهداشتی، در واحدهای مجاز فعالیت می‌کردند.

وی افزود: بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با شیوع ویروس کرونا، فعالیت واحدهای صنفی ضروری که قبلاً مجاز به فعالیت بودند منوط به رعایت اصول بهداشتی و عدم تجمع ادامه دارد و در مورد دیگر واحدها در جلسه روز یکشنبه تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند بیان داشت: شیفت‌بندی ۳۰ درصد نیروهای واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی با هماهنگی اداره کار و با اجرای آزمایش‌های پزشکی تحت نظارت بهداشت و درمان برای شروع فعالیت  مقدمات کار الزامی است.

آقاجان احمدی گفت: در صورت مشاهده اجرا نشدن ضوابط بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا، با دستور فرماندار شهرستان تصمیم‌گیری و برخورد قاطع اعمال می‌شود.

کد خبر: ۱۲٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha