۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
پژوهش نتیجه‌گرا، حل موانع اقتصادی و اجتماعی را به دنبال دارد
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

پژوهش نتیجه‌گرا، حل موانع اقتصادی و اجتماعی را به دنبال دارد

امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی هفته پژوهش را تبریک گفت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در پیامی ضمن تبریک هفته پژوهش، این هفته را فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای محققان و تقدیر از تلاش‌های ارزنده آنان در عرصه پژوهش و فناوری، به ویژه پژوهشگران ارزشمند این شرکت خواند که با کوشش خود موانع موجود در صنعت را شناسایی و حل می‌کنند.

سیاوش امیرمکری در این پیام با بیان اینکه پژوهش، تلاشی ناظر بر نتیجه است که با نگاه تقاضامحوری و تجاری‌سازی، موجب حل‌ مسائل و تضادهای اجتماعی-اقتصادی می‌شود، گفت: این فعالیت علمی و کارشناسی، ابزار و زیربنای لازم برای هموار نمودن مسیر پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ محسوب می‌شود.

وی افزود: هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی پژوهش‌محور در راستای طی کردن مسیر توسعه کشور در امتداد پیشرفت را فراهم می‌آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛   امیرمکری در این پیام آوره است: «کار علمی، به‌طور کلی بخشی از استحکام و قوام ساختار اقتصادی و فرهنگی کشور است که به‌عنوان یکی از ارکان توسعه پایدار می‌تواند در شرایط بی‌ثبات اقتصادی، نویدبخش جهش علمی و کلید پیشرفت کشور باشد؛ چراکه این شاخص، منجر به دانایی و توانایی جامعه، تولید اشتغال و ثروت، دستیابی به رفاه و امنیت اجتماعی و در نهایت استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه خواهد شد تا زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان در راستای دستیابی به افق ایران ۱۴۰۴ برمبنای سند چشم‌انداز، برای کشور باشد.

هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای محققان و تقدیر از تلاش‌های ارزنده آنان در عرصه پژوهش و فناوری، بویژه پژوهشگران ارزشمند در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز هست که با کوشش خود موانع موجود در صنعت را شناسایی و حل می‌کنند.

اینجانب فرارسیدن هفته پژوهش، موعد علم‌افزایی هوشیارانه و متعهدانه را بر پژوهش‌گران، دانش‌پژوهان دانشگاهی-حوزوی و جمیع محققان آگاه، تبریک عرض می‌کنم»

کد خبر: ۱۲۳٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha