۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
عوارض خروج مسافر به گفته دولت در سال آینده همان ۴۰۰ هزار تومان است
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

عوارض خروج مسافر به گفته دولت در سال آینده همان ۴۰۰ هزار تومان است

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه بررسی و نمایندگان سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه بررسی و نمایندگان سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان سوالات خود را در مورد تاثیرات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بر کالاهای اساسی، میزان افزایش حقوق و دستمزد، نحوه افزایش یارانه‌ها، افزایش سن بازنشستگی، عوارض خروج از کشور، ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها، طرح‌های عمرانی و ... بیان کرده و به تشریح تمام جوانب تصمیمات دولت برای سال آینده پرداختند.

مفتح تصریح کرد: پورمحمدی در بحث عوارض خروج از کشور در سال آینده که طی دو روز گذشته در فضای مجازی و افکار عمومی سوالاتی را ایجاد کرده، اعلام کرد، دولت در سال ۱۴۰۱ میزان عوارض خروج از کشور را همان ۴۰۰ هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش نداده است و تنها دلیل ابهام ایجاد شده این است که تعداد مسافران را در سال آینده با توجه به نبود کرونا و افزایش میزان مسافرت‌ها تعیین کرده و بیشتر از دو سال گذشته در نظر گرفته است.

کد خبر: ۱۲۳٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha