۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری تا پایان سال
معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت اعلام کرد

اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری تا پایان سال

معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت گفت: هماهنگی‌های لازم میان وزارت بهداشت و سازمان برنامه و همچنین مجلس شورای اسلامی انجام شده است تا قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از همین امسال اجرا شود.

به گزارش بازار، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار پرستاران بر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تاکید داشتند و ما برای اجرا دو رفتار را در پیش داریم. اول این که در کوتاه مدت و تا زمان شناسایی خدمات در شورای عالی بیمه فعلا به طور موقت تعرفه گذاری را آغاز کنیم تا گام اصلی در سال آینده نهایی شود، زیرا باید ابتدا بسته‌های خدمتی در شورای عالی بیمه تعریف شوند و پرداخت کارانه‌های پرستاران بر اساس نظام تعرفه گذاری صورت بگیرد.

وی گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری یکی از مطالبات اصلی پرستاران است و اجرای این قانون باعث ارزش گذاری خدمات می‌شود به طوری که میزان تلاش پرستاران برای نظام بیمه‌ای مشخص می‌شود، بر این اساس باید بسته‌های خدمتی تعریف شوند و ارزش ریالی آن‌ها مشخص شود.

رحیمی افزود: با اجرای این قانون برای وظایف و خدمات جامعه پرستاری ارزش ریالی تعیین می‌شود تا نظام بیمه‌ای براساس آن بتواند هزینه خدمات را پوشش دهد.

کد خبر: ۱۲۳٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha