۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
۶۷ هزار مشترک کردستانی از اینترنت پرسرعت مخابرات بهره‌مند هستند
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۶۷ هزار مشترک کردستانی از اینترنت پرسرعت مخابرات بهره‌مند هستند

کردستان – مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ۶۷ هزار مشترک اینترنت پرسرعت خانگی مخابرات در این استان هستند.

آزاد حکمت در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اختصاص ۱۵۰ گیگ اینترنت رایگان به مشترکان خانگی، اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا و در راستای ماندن مردم در خانه هایشان برای قطع زنجیره این بیماری ۱۵۰ گیگ اینترنت رایگان به مشترکان خانگی استان اختصاص یافت. 

وی با اعلام اینکه تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت خانگی مخابرات کردستان ۶۷ هزار مشترک است، اضافه کرد: این مشترکان تا هفتم فروردین امسال فرصت استفاده از این بسته را داشتند. 

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا ظرفیت پهنای باند ورودی اینترنت استان ۲۰ گیگ بود که به دلیل افزایش حجم مصرفی، میزان این ظرفیت را به ۳۰ گیگ افزایش دادیم.

حکمت یادآور شد: از دیگر اقداماتی که شرکت مخابرات استان کردستان در این مدت انجام داد افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت سامانه BRAS که مربوط به نحوه استفاده مشترکان از اینترنت است و نصب  ۱۰ دستگاه سوییچ بود. 

وی خاطرنشان کرد: در روزهایی که این بسته اینترنتی رایگان اختصاص یافت تعداد مشترکان آنلاین در زمان ثابت برای استفاده از اینترنت به شدت افزایش پیدا کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: با اجرای پروژه‌های متعدد، وضعیت تخصیص آی پی را مدیریت و مشکل آن‌را حل کردیم تا مشترکان بتوانند از سرویس با کیفیت اینترنت بهره ببرند.

کد خبر: ۱۲٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha