۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
اپلیکیشن MusicMatch ویژه به اشتراک گذاری موزیک های دلخواه در اپل
تازه های نرم افزاری؛

اپلیکیشن MusicMatch ویژه به اشتراک گذاری موزیک های دلخواه در اپل

اپلیکیشن جدید MusicMatch که روز ۱۲ دسامبر راه اندازی شد، اشتراک گذاری و پخش آهنگ های مورد علاقه شما را آسان تر از همیشه می کند.

به گزارش بازار، اگر تا به حال از تلاش برای باز کردن یک لینک مشترک از سرویس پخش موسیقی که مورد استفاده شما نیستند ناامید شده اید، دیگر تنها نیستید. قرر است یک اپلیکیشن جدید که روز ۱۲ دسامبر راه اندازی شد، اشتراک گذاری و پخش آهنگ های مورد علاقه شما را آسان تر از همیشه کند.

اپلیکیشن MusicMatch که توسط پاتریک هاردی و آرتور ون سیکلن توسعه داده شده، یک برنامه رایگان است که اکنون در آیفون‌های دارای سیستم عامل iOS ۱۵ در دسترس است. این برنامه به دوستداران موسیقی اجازه می‌دهد لینک های آهنگ مشترک را در Spotify یا Apple Music در برنامه باز کنند. همچنین می‌توانید پیوندهای آهنگ را با استفاده از افزونه سافاری، بدون باز کردن برنامه MusicMatch پخش کنید.

نحوه استفاده از MusicMatch
اپلیکیشن MusicMatch در فروشگاه App رایگان است و برای دستگاه‌های دارای iOS ۱۵ قابل دانلود است. پیوند آهنگ، آلبوم یا هنرمند خود را در کلیپ‌بورد خود کپی کنید و سپس برنامه MusicMatch را باز کنید. محل باز شدن پیوند را انتخاب کنید، چه برنامه Apple Music یا اپلیکیشن  Spotify.

افزونه ویژه سافاری نیز البته همین مقدار راحتی را برای کار با MusicMatch فراهم می کند، اما در مرورگر وب سافاری. برای فعال کردن این قابلیت، به مسیر تنظیمات > سافاری > برنامه‌های افزودنی > MusicMatch > فعال کردن همه وب‌سایت‌ها > فعال کردن MusicMatch بروید تا این قابلیت برای شما فعال شود. 

در حال حاضر، فقط لینک هایی از Spotify که در Apple Music باز می شوند با افزونه Safari کار می کنند، اما هاردی و Van Siclen در حال کار بر روی ایجاد پیوندهای Apple Music در Spotify در مرورگر وب نیز هستند.

پاتریک هاردی  از سازندگان و توسعه دهندگان این اپلیکیشن در خصوص اهمیت و کارایی آن برای کاربران اپل گفت: من و آرتور سال‌هاست که موسیقی را با یکدیگر به اشتراک می‌گذاریم، اما آرتور همیشه در Apple Music بوده و من همیشه Spotify را ترجیح می‌دهم.

ما این فرآیند را طی می‌کنیم که یک آهنگ را در سرویس دیگری جستجو می‌کنیم و سپس همان محتوا را در پلتفرم دیگری جستجو می‌کنیم. زمانی که اپل اعلام کرد که برنامه‌های افزودنی سافاری در iOS ۱۵ در دسترس خواهند بود، متوجه شدیم که مسیری برای طی کردن بدون دردسر و خودکار کردن این فرآیند وجود دارد. ما درد را دست اول می دانستیم و مطمئن بودیم که برای بسیاری از افرادی که موسیقی را با دوستان خود به اشتراک می گذارند مفید خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۳٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha