۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
تعمیرات نیروگاه برق شهید مفتح وارد ماه سوم شد
فیلم استان‌ها؛

تعمیرات نیروگاه برق شهید مفتح وارد ماه سوم شد

همدان- ۶۸ روز از فرآیند تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه برق شهید مفتح گذشت و عملیات مونتاژ پوسته بیرونی توربین فشار قوی و الایمنت توربین فشار ضعیف با ژنراتور به اتمام رسید.

سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه شهید مفتح در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص روند تعمیرات اساسی واحد شماره یک این نیروگاه گفت: با گذشت ۶۸ روز از فرآیند تعمیرات اساسی واحد شماره یک این مجموعه، عملیات مونتاژ پوسته بیرونی توربین فشار قوی و الایمنت توربین فشار ضعیف با ژنراتور به اتمام رسید.

مسعود جاویدانی افزود: متخصصان این نیروگاه تنظیمات ابزار دقیقی سیستم کنترل توربین و تست الکتریکی تجهیزات جانبی ژنراتور را به پایان رساندند.

جاویدانی اظهار کرد:بروسکوپی مسیر بخار در تراتل ولو و گاورنینگ ولو و انتقال الکتروموتورهای فن های برج تر با موفقیت به انجام رسید.

وی اضافه کرد: عملیات ماشین کاری ولو درین مین استیم توسط متخصصان واحد تراشکاری همراه با تست و نشتی یابی دلتاهای برج خشک و مونتاژ نهایی آن از جمله اقدامات تعمیراتی این واحد ۲۵۰ مگاواتی است که توسط پرسنل امور مکانیک صورت گرفت.

جاویدانی بیان کرد: با انجام عملیات سندبلاست و آماده سازی سطح خط لوله ۱۸۰۰ آب گردشی خنک کاری واحد یک نیروگاه، رنگ آمیزی این خط لوله در حال انجام است.

کد خبر: ۱۲۳٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha