۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
ضرورت برندسازی محصولات کشاورزی اردبیل
استاندار اردبیل تاکید کرد:

ضرورت برندسازی محصولات کشاورزی اردبیل

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: برندسازی محصولات استان اردبیل ضروری است و این موضوع باید توسط کارشناسان مربوطه بررسی شده و مسئولان حوزه کشاورزی برای اجرای آن برنامه‌ریزی‌ کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنام جو صبح شنبه در جلسه کارشناسی تدوین برنامه اجرایی جهش تولید در حوزه کشاورزی اردبیل با بیان اینکه حفظ و افزایش تولید در همه بخش های تولیدی خصوصا بخش کشاورزی نیازمند مهار کرونا است، گفت: در راستای ادامه روند تولید، تلاش همه اقشار با رعایت نکات پیشگیرانه برای رفع این ویروس ضروری است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بسیاری حوزه های تولیدی در بخش کشاورزی اردبیل به دلیل کرونا با کاهش تولید مواجه هستند که باید تلاش های لازم برای تمهید مقدمات در راستای فعال‌سازی آنان انجام شود. 

 استاندار اردبیل اظهار کرد: در راستای تدوین برنامه اجرایی جهش تولید در حوزه کشاورزی، توجه به تامین اعتبار و همچنین درآمد زایی از منابع داخلی در حوزه کشاورزی ضروری است.

وی با اشاره به ابلاغ مصوبات سراسری مبنی بر حمایت از بخش های زیان دیده از کرونا با اختصاص تسهیلات خواستار تلاش برای جذب این حمایت ها و تزریق به بخش های تولیدی استان شد.

بهنام جو با تاکید بر برندسازی محصولات کشاورزی اردبیل گفت: برندسازی محصولات ضروری است و این موضوع باید توسط کارشناسان مربوطه بررسی شده و مسئولان حوزه کشاورزی برای اجرای آن برنامه‌ریزی‌ کنند.

وی بیان کرد: در راستای تدوین برنامه اجرایی جهش تولید در بخش کشاورزی کارشناسی های لازم در خصوص میزان تولید و اعتبار مورد نیاز در بخش های کشاورزی، باغداری، شیلات، آبیاری تحت فشار، کشت گلخانه، دامداری و زنبور داری انجام شود.

کد خبر: ۱۲٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha