۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
 اجاره بهای اماکن صنفی در برخی نقاط زنجان بیش از سایر استان‌هاست
رئیس سازمان صمت زنجان:

اجاره بهای اماکن صنفی در برخی نقاط زنجان بیش از سایر استان‌هاست

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: هم اکنون اجاره بهای اماکن صنفی در برخی نقاط زنجان بیش از سایر استان‌هاست و این امر نباید باعث شود بخشی از هزینه‌ها از جیب مردم تامین شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، ناصر فغفوری گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از صنوف استان  زنجان به صورت استیجاری فعالیت می‌کنند، بالا بودن اجاره بهای این واحدها زمینه گرانفروشی برخی صنوف را فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: هم اکنون در استان بیش از ۷ هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب وجود دارد که بخش عمده این واحدها به صورت استیجاری هستند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: بیش از ۹۵ درصد صنوف فاقد پروانه کسب استان زنجان و نیز افراد متقاضی تغییر مکان در پروانه کسب دارای محل استیجاری هستند.

فغفوری یادآور شد: هم اکنون اجاره بهای اماکن صنفی در برخی نقاط زنجان بیش از سایر استان‌هاست و این امر نباید باعث شود بخشی از هزینه‌ها از جیب مردم تامین شود.

وی با اشاره به افزایش فروش اینترنتی در صنوف استان عنوان کرد: میزان فروش غیرحضوری و الکترونیکی پیش از شیوع کرونا در استان حدود ۴ درصد بود که این میزان هم اکنون به ۱۷ درصد رسیده است.

کد خبر: ۱۲۳٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha