۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
استقبال از وام سهام عدالت کمرنگ است
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور:

استقبال از وام سهام عدالت کمرنگ است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور نرخ وام سهام عدالت را ۱۸ درصد بیان کرد و گفت: بالا بودن سود سبب شده تا سهامداران استقبالی از وام سهام عدالت نداشته باشند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره پرداخت وام سهام عدالت با بیان اینکه شرایط سختی از سوی برخی بانک ها برای این وام در نظر گرفته شده بود، افزود: برای دریافت شروط سجامی شدن، سود ۱۸ درصدی درنظر گرفته شده بود.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه متقاضیان باید از محصولات فروشگاه های خاص خرید کنند و این شروط سخت سبب شد تا استقبال از تسهیلات سهام عدالت کم باشد.

وی یادآور شد: مبلغ سهام عدالت به عنوان ضمانت در نظر گرفته می شود و این وام فقط برای خرید کالا اعطاء می شود و این مسئله سبب شده تا وام سهام عدالت برای مردم صرف نداشته باشد.

توکلی با اظهار اینکه دولت قبل سهام ۱۱ شرکت را به نفع خود مصادر کرده بود، گفت: در حال پیگیری هستیم که این شرکت ها را به سبد سهام عدالت برگردانیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت درباره جاماندگان سهام عدالت با اظهار اینکه دولت قبل زیربار این موضوع نرفت و نداشتن منابع را دلیل آن اعلام می کرد، گفت: این درحالیست که برای افزایش سهامداران و تعیین تکلیف جاماندگان نیاز به منابع جدید نیست بلکه دولت باید ۱۱ شرکت را به سبد سهام عدالت برگرداند.

وی یادآور شد: در دولت کنونی رئیس جمهور دستور داد تا منابع لازم برای تعیین تکلیف جاماندگان بررسی و شناسایی شود.

کد خبر: ۱۲۳٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      0 0
      بانک های بروجرد به طور کلی وام نمی دهند