۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
فعال کردن ظرفیت علمی و بازآرایی سرمایه انسانی اولویت مناطق نفت‌خیز جنوب
دیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مطرح کرد

فعال کردن ظرفیت علمی و بازآرایی سرمایه انسانی اولویت مناطق نفت‌خیز جنوب

دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، فعال کردن ظرفیت‌های علمی و اقتصادی موجود و بازآرایی سرمایه انسانی را از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت برای افزایش بهره‌وری برشمرد.

به گزارش بازار به نقل از مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی دیروز (شنبه، ۲۰ آذرماه) در نشست کارگروه طرح تحول سازمانی این شرکت اظهار کرد: تقویت آموزش‌های ضمن خدمت و غنی‌سازی سمت‌های عملیاتی برای جذب، نگهداشت و بازآرایی نیروی انسانی از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت در حوزه مدیریت منابع انسانی است.

وی تأمین منابع مالی را از دیگر برنامه‌های مهم این شرکت دانست و گفت: با توجه به اساسنامه شرکت و تقویت زنجیره ارزش، می‌توان منابع مالی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و نوسازی تأسیسات تأمین کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به طرح تحول سازمانی گفت: ایده‌های زیادی برای شکوفایی ظرفیت‌های سازمان وجود دارد، اما باید ابتدا به ظرفیت‌های علمی و اقتصادی موجود توجه کنیم و به‌دنبال نوآوری نیز باشیم.

دانشی صدور خدمات فنی و مهندسی را از راهکارهای تحول سازمان برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که در بخش‌های فنی و مهندسی شرکت وجود دارد صدور خدمات می‌تواند برای درآمدزایی و تقویت روحیه خودباوری مؤثر واقع شود. ‌

در ابتدای این نشست، باقر پورقاسم، مسئول طرح تحول سازمانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با ارائه گزارشی از تازه‌ترین اقدام‌های انجام‌شده درباره این طرح اظهار کرد: پروژه مدیریت راهبردی به‌عنوان یکی از دستاوردهای سند تحول حاصل کار تیمی و جمعی بوده و در مجتمع آموزش فنون اهواز اجرا شده است.

کد خبر: ۱۲۳٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha