۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
برگزاری ۱۱ همایش عملی، پژوهش با همکاری دانشگاه‌ها
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری خبر داد

برگزاری ۱۱ همایش عملی، پژوهش با همکاری دانشگاه‌ها

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۱ همایش علمی پژوهشی از سوی این مدیریت با همکاری پنج دانشگاه در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیک‌زاده ضمن گرامیداشت و تبریک هفته پژوهش (۲۰ تا ۲۶ آذرماه)، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، این همایش‌ها به دو شیوه حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی یا به شکل مجازی در دانشگاه‌های شهید چمران، صنعت نفت، امیرکبیر، شیراز و  آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز کار پروژه پژوهشی شبیه‌ساز آموزشی برخط کنترل فوران چاه‌های نفت و گاز، در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت و مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز در هفته پژوهش و فناوری، اظهار کرد: پیش از این، ساخت دستگاه شبیه‌ساز قابل حمل و بازسازی دستگاه شبیه‌ساز ثابت در قالب یک قرارداد پژوهشی با موفقیت انجام شده بود.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد: در قرارداد جدید که مصوبه‌های آن دریافت و از سوی دو طرف امضا شده است، سامانه جدیدی ایجاد می‌شود تا امکان شبیه‌سازی و دوره‌های آموزشی IWCF بدون دستگاه و از راه دور از طریق اینترنت امکان‌پذیر شود.

بیک‌زاده گفت: در این هفته مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری را با حضور مدیریت ارشد و مدیران و کارشناسان شرکت و  قدردانی از پژوهشگر برتر و فناور برتر سال ۱۴۰۰ که پیش از این بر اساس دستورعمل کشوری، فراخوان و داوری انجام شده بود پیش رو داریم.

 وی رونمایی از سامانه مدیریت دانش شرکت ملی حفاری ایران را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و تصریح کرد: بر اساس پروژه پژوهشی میان شرکت و دانشگاه شهید بهشتی و شرکت مشاوران توسعه آینده به‌عنوان همکار مجری با عنوان «مستندسازی و به‌اشتراک‌گذاری تجارب سازمان»، سامانه مدیریت دانش در شرکت ملی حفاری مستقر و در پایلوت به اجرا گذاشته شده است.

کد خبر: ۱۲۲٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha