۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
 ۸ دستگاه تولید مواد ضدعفونی در ایلام نصب شد
مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی ایلام:

۸ دستگاه تولید مواد ضدعفونی در ایلام نصب شد

ایلام - مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی ایلام از نصب هشت دستگاه تولید آب ژاول در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این مواد به طور رایگان توزیع می شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی ایلام، نورالله تیموری اضافه کرد: در راستای مبارزه موثر با شیوع بیماری کرونا و لزوم بسیج امکانات، با حمایت مسئولان ارشد استان، شرکت آب و فاضلاب روستایی با خرید و نصب هشت دستگاه تولید آب ژاول در سطح شهرستان‌های ایلام، ایوان، آبدانان، مهران و دهلران از ۱۵ اسفند ماه سال ۹۸ به صورت شبانه روزی نیاز عمده مواد ضدعفونی کننده سطح استان را به صورت کاملاً رایگان تامین کرده است.

وی افزود: مطابق دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت (WHO) برای مقابله با ویروس کویید ۱۹، موثرترین ماده ضدعفونی کننده جهت گندزدایی آب ژاول نیم درصد توصیه شده است.

تیموری اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی با خرید و راه اندازی یک دستگاه دیگر الکترولیز نمک طعام و ب ماده گندزدای آب ژاول نیم درصد را برای ضدعفونی کردن در اختیار سازمان‌های بهداشتی، شهرداری، بسیج و سپاه و ادارات شهرستان دهلران قرار خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد با تامین بخش اعظمی مواد گندزدای مورد نیاز در سطح استان توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی هر چه زودتر ریشه این ویروس منحوس در سطح استان خشکیده شده و مردم استان از سلامت و ایمنی کامل برخوردار شوند.

کد خبر: ۱۲٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha